Aviseringar
Rensa alla

Längd, lång


Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

(Om det finns någon liknande tråd ber jag om ursäkt.) 
Hello.Jag skulle nog klassificeras som en utav det längre tjejerna. Vilket jag oftast trivs med väldigt bra och tycker om.Men är längden något ni brukar tänka på och bry er om? När det gäller partner osv. Föredrar ni något speciellt? Jag är nyfiken. Skriva gärna varför också 


   
Citera

Hej! Jag är en lång tjej (175 cm) och precis som dig trivs jag bra med det till viss del, men jag personligen hade hellre varit lite kortare för de flesta killar jag träffar är oftast kortare..men huvudsaken är ju att du är nöjd 🙂


   
SvaraCitera

Tänker inte speciellt mycket på. De flesta killar är lika långa (och då klassas de ju som väldigt korta) eller längre än jag, vilket ju är korrekt enl normen. 


   
SvaraCitera
Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

eisca:
Hej! Jag är en lång tjej (175 cm) och precis som dig trivs jag bra med det till viss del, men jag personligen hade hellre varit lite kortare för de flesta killar jag träffar är oftast kortare..men huvudsaken är ju att du är nöjd 🙂

Jag är 177 exakt. Hade otroliga komplex innan. Men nu när fler och fler killar växer ikapp mig känns det ännu bättre att vara lång, jag tycker bara att det är snyggt. Hur gammal är du? Är det mina erfarenheter bara eller är ändå det flesta killarna längre än 177 när det växt klar? Om man nu vill ha "normen" att killen ska vara längre så borde ju de alltså inte vara något problem sen när alla växt färdigt om du är 175.


   
SvaraCitera

Jag är 1.55
Är dock bara 13 så


   
SvaraCitera

Mm ni är sjukt långa osv. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tänker på om någon är 10 cm kortare eller om någon är längre än mig pga avundsjuka. Yep. "Medel/normalt/vanligt" har aldrig varit min grej...


   
SvaraCitera

nej, bryr mig inte om längd


   
SvaraCitera
Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

bitter:
Mm ni är sjukt långa osv. 

Ironi?


   
SvaraCitera

Killar brukar vanligtvis tycka om när tjejen är kortare än de själva. Utöver det så bryr sig ej killar mkt.


   
SvaraCitera

Ewal:

Ironi?

sarkasm. varje gång en tjej skapar en sån här tråd så är hon kortare än mig. det börjar kännas som en pik. kanske börjar orka bry mig snart.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: De flesta killar är lika långa

din längd eller 175? Skulle nog säga att de inte alls klassas som väldigt korta om de är 175.. 155 däremot. 


   
SvaraCitera
Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

bitter:

sarkasm. varje gång en tjej skapar en sån här tråd så är hon kortare än mig. det börjar kännas som en pik. kanske börjar orka bry mig snart.

Medveten om att det finns såväl längre tjejer än mig som kortare. Detta va mest för jag vill veta hur andra ser på det här med längd. Inget pik


   
SvaraCitera

Jag är en kort tjej (1,55). Ibland trivs jag med det och tycker att det är gulligt men skulle nogvilja vara 160-165. 🙂


   
SvaraCitera

S3ON:

din längd eller 175? Skulle nog säga att de inte alls klassas som väldigt korta om de är 175.. 155 däremot. 

min. jag är ej 155!


   
SvaraCitera