Aviseringar
Rensa alla

längd operation???


weezy
Ämnesstartare

Jag har altid velat vara modell och allt skulle kunna gå men min längd förstör det hela jag är 1,65 för att kunna bli modell måste man vara minst 1,73 nu undrar jag om man på nått sätt kan bli längre kanske en operation kan man göra det kan man operera sig på nått sätt så att man blir längr???[confused]


   
Citera

Operera in tegelstenar under fötterna.


   
SvaraCitera

du kanske kan tå tillväxthormoner?


   
SvaraCitera

Du kan få köpa en tio cent av mig om du vill, BILLIGT [smile]


   
SvaraCitera
weezy
Ämnesstartare

nazgul:

Du kan få köpa en tio cent av mig om du vill, BILLIGT

hahah ja gärna


   
SvaraCitera
weezy
Ämnesstartare

jaag_91_:

du kanske kan tå tillväxthormoner?

Hur går det till?


   
SvaraCitera

weezy:

hahah ja gärna

Jag 195 cm, så det finns ti o ta av....

weezy:

Hur går det till?

Du får en liten spruta som sätter fart på dom små trollen inne i dig, så då växer du några cm snabbt. Men det är vida känt att om du gör det så kommer du inte att uppnå maximal längd för din ålder, alltså om du skippar sprutan så blir du 2-3 cm längre..även om det tar lite tid.


   
SvaraCitera

weezy:

Hur går det till?

inte vet jag...

men du har nog liten chans å få en.

-jag vill bli modell [blush] ge mig spruta!


   
SvaraCitera

enda sätt jag känner till är att förlänga smalbenen[rolleyes]
fast det är inte så enkelt[no-no] först så måste läkarna bryta av själva benet i smalbenet, sedan så kommer du att få ha enorma proteser som drar ut benet från varandra, sedan elteftersom benet läker så kommer man att öka avstånden mellan benen så att du suxesivt med kankse en helv mm om dagen kommer att få längre ben[y]


   
SvaraCitera

weezy:

jag är 1,65 för att kunna bli modell måste man vara minst 1,73 nu undrar jag om man på nått sätt kan bli längre kanske en operation kan man göra det kan man operera sig på nått sätt så att man blir längr???[confused]

Det kan du nog glömma lilla vän! [y]


   
SvaraCitera

Eeeeh, du kan få 3 cm av mig så jag blir 165 lång för det vill jag vara. <3

Då är du iaf 3 cm närmare. ^_^


   
SvaraCitera

weezy:

om man på nått sätt kan bli längre kanske en operation kan man göra det kan man operera sig på nått sätt så att man blir längr???[confused]

Glöm supermodell. Skaffa en utbildning och ett vettigt jobb. [no-no]
Sedan kan du ju göra modelljobb ändå. Att gå på catwalken kanske inte funkar om man är för kort men andra jobb däremot. [y]

Blargy:

så kommer man att öka avstånden mellan benen så att du suxesivt med kankse en helv mm om dagen kommer att få längre ben[y]

Kostar hur mycket som helst plus att man är sängliggande i nästan ett år.
Roliga är att personer som genomgått det där ser ju helt missbildade ut. [tard] Proportionerna stämmer liksom inte.


   
SvaraCitera

Det går, men det är inte dirket en enkel och behaglig procedur.

http://en.wikipedia.org/wiki/Il​​izarov_apparatus

Om inte det känns festligt kan du ju söka dig till någon modellagentur som inte har längdkrav. Vill minnas att Stockholmsgruppen tar in folk oavsett längd i sin people-kategori. Finns säkert flera. Du får leta.


   
SvaraCitera

weezy:

jag är 1,65 för att kunna bli modell måste man vara minst 1,73

kate moss är la 1,65?


   
SvaraCitera

Myksa:

Kostar hur mycket som helst plus att man är sängliggande i nästan ett år.Roliga är att personer som genomgått det där ser ju helt missbildade ut. Proportionerna stämmer liksom inte.

vet[wink] ville bara ge en bild av verkligheten för hennen[y]


   
SvaraCitera