Aviseringar
Rensa alla

Längd på tjejer?? svara snabbt!!


Ämnesstartare

Hej, är en tjej och är 174 cm lång och undrar om det är fult eller om killar ens kan tänka sig vara med någon som är så lång. Det kasnke inte låter så långt men är längst av tjejerna i min klass och längre än några killar. Själv blir jag inte attraherad av killar som är kortare än mig så det är ju ett problem, den perfekta kill längden för mig är över 180. Annars är det bara nej nej nej!! Glömde säga att jag går i 8an och är lite rädd att jag ska bli längre för min mamma är 178 och pappa 175. Men skolsköterskan säger att jag troligwn har växt klart för kom i puberteten för länge sedan och ja. Så jag undrar om jag är för lång för folk brukar säga det?


   
Citera

Inte för att ja e kille men tror ärligt att killar går med på ett fint ansikte o skön personlighet än längd... finns många killar över 180.


   
SvaraCitera

"Vanligtvis växer tjejer ungefär 6-8 centimeter efter att de fått sin första mens. Får man mens tidigare, växerman oftast mer än 8 centimeter. Kommer första mensen senare, vid 15-16 års ålder, växer man oftast bara några centimeter till." Dessutom borde du vara glad över din längd.


   
SvaraCitera

Jag skulle inte bry mig, finns då bra mycket viktigare saker än längden imo


   
SvaraCitera

Såklart det finns killar som tycker det är helt okej eller t.o.m bättre att tjejer är 174cm långa. Sen finns det förstås också killar som inte tycker det är attraktivt alls med så långa tjejer, precis som du säger själv när det gäller kortare killar.

Du kan inte göra så mycket åt din längd utan du får acceptera den du är så kommer du se både positiva och negativa saker med att vara just den längden du nu är. Och det gäller för alla, vare sig om du är en lång eller kort person.


   
SvaraCitera
shuna

Finns modelltjejer som är längre än du. Tyra Banks och Tamsin Egerton till exempel är 178 som din mamma. Inget fel i det!


   
SvaraCitera

Du är ju kort Party


   
SvaraCitera

Vilka är det som säger du är för lång? Killarna i klassen som inte kommit in i puberteten? 

Typ hälften av tjejerna i min klass är längre än mig (177) så jag har bara accepterat att det finns möjligtvis viktigare saker än längden.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Alltså, det är en väldigt dum fråga egentligen. Alla gillar olika, om en kille inte gillar att du är en viss längd, så tufft läge, inget att göra åt. Samma sak om du har en viss hårfärg, en kille kanske inte tycker om det. Visserligen kan du ju såklart då färga om håret, men han kanske inte gillar färgat hår. 


   
SvaraCitera

Jag är en tjej på 172, min kille är 170. Om killen bryr sig om en sådan liten sak som längd är han inte värd din tid.


   
SvaraCitera

nej för fan


   
SvaraCitera
evene

Längden har ingen betydelse har jag hört. Inte för att jag har komplex eller så


   
SvaraCitera

Nu är du ju inte längre än 174 cm och om du bara attraheras av killar som är längre än vad du är så måste ju merparten av alla killar vara presumtiva objekt eftersom merparten av alla fullvuxna killar är längre än 174 cm.  Mycket glad

Skulle definitivt inte ha något emot en tjej på 174 cm eftersom jag själv är 183 cm.

Klart bra att vara lång när man går på konsert. Tumme upp

PS! Släng gärna upp en bild på dig och maska/klipp bort ansiktet om du vill.  Blink


   
SvaraCitera

Jag tror att jag skulle kunna vara attraherad av dig.


   
SvaraCitera