Aviseringar
Rensa alla

Längd på tjejer?


Ämnesstartare

Är det konstigt att vilja ha en kille som är längre än en själv? Undermedvetet eller medvetet har vi alla olika sorters krav på våra partners. Jag är en tjej på 15år, kring 183cm och önskar ofta att jag vore kortare.. för nästan inte en enda kille på min skola är längre än mig. Jag är väll inte "onormalt "lång va? Folk i min kompiskrets är alla kortare än mig, och det är många utav de som klagar på att de är så korta. Men det är inte så himla roligt att vara lång alltid.  Vet inte riktigt vart jag ville komma med den hör tråden.. tycker ni att det är snyggt med långa tjejer?


   
Citera
Haien

Tycker det ser bra ut med långa tjejer, men min tjej får gärna vara något kortare än mig


   
SvaraCitera

Svaret på din fråga: nej det e helt normalt och självklarthar alla en viss preferens om vad man letar efter hos en parter men det viktigaste är ju i slutänden inte utsidan och lika klyschigt som det är så är det ju insidan som räknas. Själv e jag 167 och tycker jag e ganska lång och tycker också att det e mysigt med en som e längre men du e ju 15 så snart kommer du börja gymnasiet där alla e lite äldre o mer ”utvecklade” satt säga.


   
SvaraCitera

Verkar vara rätt standard att tjejer vill ha en kille som är längre (och att killar vill ha en kortare tjej). Personligen så är det ingenting jag har brytt mig jättemycket om, men om jag måste ha en åsikt så skulle jag nog anse att ungefär jämnlång är optimalt.
Sen är du ju längre än genomsnittet för tjejer, även om det inte är något extremt.


   
SvaraCitera
shuna

Många av killarna på din skola kommer växa ikapp dig, eller snarare växa om dig.

Finns ändå många snygga modelltjejer runt din längd.
https://glowsly.com/tallest-models/


   
SvaraCitera

Halvledsentjej:
Är det konstigt att vilja ha en kille som är längre än en själv? Undermedvetet eller medvetet har vi alla olika sorters krav på våra partners. Jag är en tjej på 15år, kring 183cm och önskar ofta att jag vore kortare.. för nästan inte en enda kille på min skola är längre än mig. Jag är väll inte "onormalt "lång va? Folk i min kompiskrets är alla kortare än mig, och det är många utav de som klagar på att de är så korta. Men det är inte så himla roligt att vara lång alltid.  Vet inte riktigt vart jag ville komma med den hör tråden.. tycker ni att det är snyggt med långa tjejer?

Alltså när man är i din ålder är många korta, sen så växer dem senare, killar växer fram till att de är typ 18 år så det löser sig. Jag är själv 187cm lång och vill gärna ha en lång flickvän som är typ 170-190cm. Jag bryr mig inte om min flickvän vore längre än mig. I huvudsak är att man trivs med varandra och har det bra och att man har bra personkemi typ.
Jag kan lugna dig med att du lär växa tills du blir 15-16 sen tar det stopp och killar kommer att växa bra många centimeter och även decimeter tills dess att de blir 18år. Du är lång nu men sen så händer det grejer! Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera