Aviseringar
Rensa alla

längden vid 18?


Ämnesstartare

stekenzor2:

Hur lång är du då?

173 sist jag mätte mig iaf.
sålänge killen inte är kortare så bryr jag mig inte.
långa killar är hett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

Har ingen aning, men var inte orolig, långa killar är bra.


   
SvaraCitera

Beror ju på hur längt in i puberteten du är.. Men oroa dig inte du lär nog inte växa så mycket mer pöjk, oroa dig över annat istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor:

Växtkurvan så visade att ja skulle bli runt 199

Har du kollat hos en läkare?

Det är nämlligen så att de kan röngta ett ben i handleden/knäet och sedan avgöra om du kommer växa mycket mer. Inviduellt kan det ju vara ganska stora skillnader.

Känner du att du skulle må dåligt av att vara så lång så prata med en läkare så snart som möjligt, du kan nämligen få äta vissa tabletter/medeciner som stoppar tillväxten, då växer du max några cm till.

Men om jag var du skulle jag inte oroa mig, långa killar är snyggt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

snyggt ju.

Nja, isåfall är det bara du..... Det är inte många tjejer som dyrkar oss runt 198cm för de orkar inte böja sitt huvud över 90 grader, eller ta notis.

IIIIIIIIIIH:

Nja, jag letar efter sånna som dig.

Det är alltid bäst med jämnlånga, så det lär bli svårt att hitta nån som är 190+, kanske har tur [bigcheers]

Nevon:

Kanske. Då är du nog doomed.

Om det inte finns ett liv efter [confused]

*StarNoStar*:

173 sist jag mätte mig iaf.
sålänge killen inte är kortare så bryr jag mig inte.
långa killar är hett.

Du bryr dig nog. För dig skulle nog max va 183 om man inte vill ha nackspärr resten av sitt liv förstås [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schlaktarn:

Beror ju på hur längt in i puberteten du är.. Men oroa dig inte du lär nog inte växa så mycket mer pöjk, oroa dig över annat istället!

Svårt att fundera på något annat när det här problemet kräver stort utrymme. Man vet ju aldrig om man växer nåra 5centimetare till. Normal långt inne i pub.

Achia:

Känner du att du skulle må dåligt av att vara så lång så prata med en läkare så snart som möjligt, du kan nämligen få äta vissa tabletter/medeciner som stoppar tillväxten, då växer du max några cm till.

Japp har läst en nyhet om det. men där stog det att det bara va acceptabelt att ta tabletter/sprutor om man var över 2meter.
En växarexpert ja frågade sa att det inte heller var nödvändigt.

Achia:

Det är nämlligen så att de kan röngta ett ben i handleden/knäet och sedan avgöra om du kommer växa mycket mer. Inviduellt kan det ju vara ganska stora skillnader.

det kanska man skulle ta och göra


   
SvaraCitera
Papper

Ah vafan, kan vi inte byta, jag är 176!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor2:

Det är alltid bäst med jämnlånga, så det lär bli svårt att hitta nån som är 190+, kanske har tur

Sorry, jag skulle blitt 191 men slopade det. [cute]

stekenzor2:

Japp har läst en nyhet om det. men där stog det att det bara va acceptabelt att ta tabletter/sprutor om man var över 2meter.
En växarexpert ja frågade sa att det inte heller var nödvändigt.

Asså? Kanske olika för killar och tjejer då. Jag var beräknad till 191 och fick tabletter i 18 månader...

stekenzor2:

det kanska man skulle ta och göra

Jag har röngat både handleden och knät [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Ah vafan, kan vi inte byta, jag är 176!

Gärna, ja betalar för operationen[cheers]

Achia:

Sorry, jag skulle blitt 191 men slopade det. [cute]

Hur lång är du nu då?

Achia:

Asså? Kanske olika för killar och tjejer då. Jag var beräknad till 191 och fick tabletter i 18 månader...

Japp eller så är det så att dina lokala experter är trevligare.

Achia:

Jag har röngat både handleden och knät [wink]

kostade det nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor:

Hur lång är du nu då?

186 [smile] Fast ville egentligen bara bli 185 [confused]

stekenzor:

Japp eller så är det så att dina lokala experter är trevligare.

Agne Lindh hette min läkare [wink] (tror jag). men det var skolsköterskorna som skickade en remiss till honom från första början, sedan fick vi åka in till honom, mäta mig röngta och sånt. Sen blidde det till att käka tabletter...

stekenzor:

kostade det nåt?

Nej, men röntgades ifs p.g.a. en remiss från skolsköterskan.


   
SvaraCitera
Papper

stekenzor:

Gärna, ja betalar för operationen[cheers]

Åh fyfan det skulle vara grymt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achia:

186 [smile] Fast ville egentligen bara bli 185 [confused]

1cm hit o dit^^

Achia:

Agne Lindh hette min läkare [wink] (tror jag). men det var skolsköterskorna som skickade en remiss till honom från första början, sedan fick vi åka in till honom, mäta mig röngta och sånt. Sen blidde det till att käka tabletter...

Okej, man får tåla lite för att de ska ge nåt. Men ja ska nog inte käka tabletter och sånt. Eftersom man nog inte får det om man är under 2meter som kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor2:

1cm hit o dit^^

Absolut, det är kul att vara pedant [wink] Nej, men egentligen ville jag inte bli längre än min moster som är 185 [smile]

stekenzor2:

man får tåla lite för att de ska ge nåt. Men ja ska nog inte käka tabletter och sånt. Eftersom man nog inte får det om man är under 2meter som kille.

Haha aa, men precis när jag slutade med dem kunde jag inte sova utan dem x) Enda nackdelen var att man blev rätt deprimerad av dem ibland...
Fråga några snälla experter [wink] Men egentligen tror jag att den medtoden var rätt ny [confused] Om du kontaktar en läkare borde du ju iaf få röntga dig så att de vet säkert...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Åh fyfan det skulle vara grymt!

Fixar du kontraktet då?


   
SvaraCitera
Papper

stekenzor2:

Fixar du kontraktet då?

Äh va krångligt, vi kör utan kontrakt½!


   
SvaraCitera