Aviseringar
Rensa alla

Längtan-Mens


Ämnesstartare

Hej.
Min mens har varit borta i 16månaderna men börjar nog kanske komma tbk nu? Jag ska gå upp 3-5kg till å detta e kkilona som ska ge den tbk, dvs normalvikten.

För 4år sen råkade jag ut för samma helvete, undervikt och då när jag gick upp i vikt och började NÄRMA mig normaltvikt och mens ( då hade den varit borta 1år ) så kunde jag drömma på nätterna att jag fick mens och var så glaaad [love][bigcheers]

Inatt drömde jag det igen och ja jag vill ha tbk min mens för dels att bli normalviktig, slippa sjukhus, slippa oro, sjukdomar osv. Mina fråga e:
Ni brudar, har ni oxå haft såna här nattdrömmar att ni har fått tbk mens, inte så långt ifrån eran normalvikt kanske?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag har haft mensbortfall mycket och länge på grund av undervikt (jag har inga ätstörningar), stress och liknande (hänt så mycket dumt), men idag har jag haft mens i både augusti och september! Fick lite hjälp på traven, så jag drömde inte precis. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va la inte riktigt så jag menade, duvet, NATT drömmar man ej kan rå för?


   
SvaraCitera

nej, har inte blivit av med mensen sen första gången den kom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig drömt och önskat att få ha mens, nej. [confused]


   
SvaraCitera

Secrit:

Jag har aldrig drömt och önskat att få ha mens, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit samma, ta bort denna jävla tråd. suckar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Fick lite hjälp på traven

Hur då? [confused]


   
SvaraCitera

soulmate:

Hur då?

Amen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1684_:

skit samma, ta bort denna jävla tråd. suckar...

Ta inte illa upp, det var en konstig fråga att starta en tråd om bara. [cute]


   
SvaraCitera

jag tycker inte att du är konstig. Det är normalt för kvinnor att ha mens och jag kan säga att första gången jag fick min tillbka blev jag ASLYCKLIG! Det visar ju på att man är på bättringsvägen rent fysiskt! 🙂
Så om du tänker mycket på att du vill ha din mens tillbaka är det inte alls konstigt att du också drömmer om det också! Drömmar är trots allt ett sätt att bearbeta våra tankar på.
kraam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soulmate:

Hur då?

fattar inte heller.....


   
SvaraCitera

Mens är vidrigt och det finns ingenting bättre än när den försvinner eller blir försenad.


   
SvaraCitera

soulmate:

Hur då?

Läkare & pills


   
SvaraCitera

Angelize:

Mens är vidrigt och det finns ingenting bättre än när den försvinner eller blir försenad.

tjejer är vidriga[shake]


   
SvaraCitera