Aviseringar
Rensa alla

Längtar efter höst och vinter


Ämnesstartare

vill ha höst men ej vinter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy: Ja, efter båda

bottnar på hösten.


   
SvaraCitera
mynona

ysomiwhy: Ja, efter höst

eller sensommar. man kan vara ute utan att dra på sig en massa kläder men slipper floder av svett och värmetrötthet. slipper stress och panik


   
SvaraCitera
reben

ja höst pallar ej så mkt solsken blir ledsen av d


   
SvaraCitera
Lounge

ysomiwhy: Nej, vill ha mer sommar eller vår

!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har längtat efter det i en och en halv månad nu. Men tyvärr är det ju inte socialt accepterat att vara a åsikten.


   
SvaraCitera
mynona

NEMI:
har längtat efter det i en och en halv månad nu. Men tyvärr är det ju inte socialt accepterat att vara a åsikten.

har längtat efter höst hela sommaren, så du är inte ensam. redan som barn protesterade jag när folk ansåg att soligt och varmt väder var synonymt med fint väder


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

mynona:

har längtat efter höst hela sommaren, så du är inte ensam. redan som barn protesterade jag när folk ansåg att soligt och varmt väder var synonymt med fint väder

det är konstigt det där. kände dock en inre triumf när det efter en månad med 30massaplus kom fram på kvällstidningarnas löpsedlar att det nog var lite varmt ändå och inte perfekt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röstade höst men menade båda


   
SvaraCitera
mynona

NEMI:

det är konstigt det där. kände dock en inre triumf när det efter en månad med 30massaplus kom fram på kvällstidningarnas löpsedlar att det nog var lite varmt ändå och inte perfekt..

ah, det är skönt: de längtar efter solen hela året och när det verkligen är varmt klagar de. då känns det skönt när man själv kan säga att man hela året runt skytt värme


   
SvaraCitera
idaah

Saknar mörkret och lite kyligare klimat så man kan sova normalt igen! 


   
SvaraCitera

ysomiwhy: Ja, efter höst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar på de fina färgerna<3


   
SvaraCitera
b1son

ysomiwhy: Ja, efter båda

börjar äntligen bli höstrusk nu
fyfan vad mysigt det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
vill ha höst men ej vinter

what 

var jag dum i huvudet eller?


   
SvaraCitera