Forumet - Längtar som fan!

Längtar som fan!

1151 0 28
Om en timme är det mindre än en vecka tills jag börjar skolan! <3

Jag har hört att det är mycket mer jobb och längre och svårare lektioner i tvåan, stämmer det? För isåfall är jag överlycklig!

KAN KNAPPT VÄNTA! [love]

OT:
Dold text: Btw, var kan man köpa bandtröjor med "White Stripes"? Hittar det inte nånstans förutom på utländska hemsidor och det är fett ovärt och alla affärer i stockholm som säljer bandtröjor har bara med dåliga band som Disturbed och sånt skit.

Längtar du till skolan? [love]

McLuver:

JA! :D (Du röstade på detta alternativ)

McLuver:

OT:
Dold text: Btw, var kan man köpa bandtröjor med "White Stripes"? Hittar det inte nånstans förutom på utländska hemsidor och det är fett ovärt och alla affärer i stockholm som säljer bandtröjor har bara med dåliga band som Disturbed och sånt skit.

Finns nån webbshop från Sverige som heter nåt med alien som är rätt välsorterade..

Spana också in:

McLuver:

har du provat Punkt Shop vid T-Centralen? har det mesta där faktiskt [surprised]
Angelize:

Det där var inte ens roligt... du är sämst.

Du är inte ens rolig, du är ett jävla aidsoffer precis som dina trådar.

Slashy:

har du provat Punkt Shop vid T-Centralen?

Jo, men dom har mest emoprylar där tyvärr och inte white stripes, håkan, vampire weekend, BD + massa annat jag vill ha [n]