Aviseringar
Rensa alla

längtar tills jag fyller 20


Ämnesstartare

om 1 år  och lite till så fyller jag 20 då får jag fan äntligen gå in på systemet och köpa  alkoholMycket glad lääängtar som fan då ska jag  köpa cider dricka hoppas ett år går snabbt PartyGlatt skålandevad tycker ni man ska göra som 20 åring?


   
Citera

tror man kan köpa cider i vanlig butik dock vet jag inte och man kan göra mycket vid 20 års ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
tror man kan köpa cider i vanlig butik dock vet jag inte och man kan göra mycket vid 20 års ålder

naajs längtar tills jag blir 20Tumme upp


   
SvaraCitera

Längtar tills jag är runt 20 osså, min pappa har lovat att vi ska åka till Christiania och röka cannabis. Haha, lite rubbat, men sån är han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Längtar tills jag är runt 20 osså, min pappa har lovat att vi ska åka till Christiania och röka cannabis. Haha, lite rubbat, men sån är han

Tardigweird


   
SvaraCitera

Danneboi:

Tardigweird

Japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men dom kommer ha kvar samma ålder nästa år va asså på systemet ?? Skeptisk ska dricka som fan då Mycket gladGlatt skålandeParty


   
SvaraCitera

Danneboi:
men dom kommer ha kvar samma ålder nästa år va asså på systemet ?? Skeptisk ska dricka som fan då Mycket gladGlatt skålandeParty

Nä har hört att dom ska höja till 35 tyvärr 


   
SvaraCitera

Danneboi:
om 1 år  och lite till så fyller jag 20 då får jag fan äntligen gå in på systemet och köpa  alkoholMycket glad lääängtar som fan då ska jag  köpa cider dricka hoppas ett år går snabbt PartyGlatt skålandevad tycker ni man ska göra som 20 åring?

Cider kan man köpa om man är minderårig. Starkcider måste man nog gå till Systembolaget till för å få.
men annars kan man hitta cider på ICA å andra affärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Nä har hört att dom ska höja till 35 tyvärr 

 va varför???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:

Cider kan man köpa om man är minderårig. Starkcider måste man nog gå till Systembolaget till för å få.
men annars kan man hitta cider på ICA å andra affärer.

menar cider med alkohol i


   
SvaraCitera

Danneboi:

menar cider med alkohol i

Ja, om det är 2% å under så få minderåriga köpa. I alla fall i byn jag bo i.


   
SvaraCitera

Danneboi: om 1 år och lite till så fyller jag 20 då får jag fan äntligen gå in på systemet och köpa alkoholMycket glad lääängtar som fan då ska jag köpa cider dricka hoppas ett år går snabbt PartyGlatt skålandevad tycker ni man ska göra som 20 åring?

Har du inte hört på nyheterna idag (lördag) att även små mängder alkohol ökar risken för sk stroke dvs hjärnblödning även kallad slaganfall. Kanske inget drömscenario  Blink

METRO: Ny studie: Risk för stroke även vid måttlig alkoholkonsumtion

DRUG NEWS: Även måttligt drickande ökar stroke-risk


   
SvaraCitera

Danneboi:

 va varför???

Jag skojar bara med dig Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Har du inte hört på nyheterna idag (lördag) att även små mängder alkohol ökar risken för sk stroke dvs hjärnblödning även kallad slaganfall. Kanske inget drömscenario  Blink

METRO: Ny studie: Risk för stroke även vid måttlig alkoholkonsumtion

DRUG NEWS: Även måttligt drickande ökar stroke-risk

naajs


   
SvaraCitera