Aviseringar
Rensa alla

läppiercing, help me!


Ämnesstartare

Okej, det är så att jag gjorde en medusa för ett par veckor sen, och den har börjat lukta bajs. Alltså verkligen bajs, och min kompis sa att det är så för många, men att det går bort, men en annan kompis sa att hennes inte luktade någonting.
Så vad jag undrar är ifall någon vet ifall det brukar lukta illa, och ifall det går över? Är lite smått panikslagen, så jag är very, very tacksam för svar [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

min kompis läppiercing på sidan av underläppen luktar bajsäckligt när hon är förkyld och det kommer ut gegga från den. så din borde väl lukta äckligt för att du har en liten infektion.. måste inte vara ngt farligt men kör med saltvatten ett tag?


   
SvaraCitera

raally:

Okej, det är så att jag gjorde en medusa för ett par veckor sen, och den har börjat lukta bajs

Det är oftast beläggning som bildas runt smycket då man äter/dricker, om man bara rengör med lite vatten och petar bort skiten så brukar det oftast gå bra. Var inte på och peta för mycket bara, då får du motsatt effekt.


   
SvaraCitera
Hando

Rengör och pilla inte på den så går det nog över


   
SvaraCitera

min luktar skitäckligt inbland!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att rengöra 🙂
Men sen är de bra att låta den vara också.
Töjjde nyss in en större stav i min läpp , de blev då lite infekterat eftersom jag hade så pass liten från början. Rengjorde då bara lite med asolsprit i början och sen lät jag den vara. Det läkte hur bra som helst 🙂 Oftast läker saker i munnen snabt och bra , speciellt om du har mycket saliv i munnen !


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera