Aviseringar
Rensa alla

Läpppiercingen jävlas


Ämnesstartare

Kuljäveln som sitter i min ring i läppen pluppar ut lite när den vill... (jävlas med mig, typ på mattelektionen och på väg hem från busshållsplatsen samt när jag står i lunchkön)

Sjukt jobbigt att springa till min piercare och be om nya kulor hela tiden[sad]

Tips?

bild: för er som inte fattade vilken kula jag menade[crazy]

Picture0080.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Ta bort den! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, vilken bild.

Men har du testat att byta ring helt och hållet, till någon som inte är lika glapp som den du har uppenbarligen är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp ett nytt smycke. Eller be piercaren dra åt ringen lite.


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid skaffa dig en segmentring. Där är det minsann inga kulor som lossnar eller någonting som sitter löst. (I varje fall ej för mig, hehe.)

segmentring.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa en ny ring - inte en ny kula.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Men har du testat att byta ring helt och hållet, till någon som inte är lika glapp som den du har uppenbarligen är?

Den sitter ganska tajt faktiskt. Grejen är att jag har en jävligt fet och vriden underläpp. Första gången jag bytte till ring och piercaren tyckte det satt perfekt så gick jag runt och hade ont som fan i en vecka elr två för att den skärde sig in som sjutton i läppen, blev värsta såret/jacket som inte läkte på ett par månader.

Temnozor:

Haha, vilken bild.

I know you like it[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Du kan ju alltid skaffa dig en segmentring. Där är det minsann inga kulor som lossnar eller någonting som sitter löst. (I varje fall ej för mig, hehe.)

Mjo sant. Grejen är att jag måste ta ut den varje tisdag (har regelbunden praktik på djurparken, säkerhetsrisker) så det blir endel fifflande så den måste vara ganska lätt att ta ur och ta på igen. Men det kanske det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ta bort den!

haha, ah, visst ponken.


   
SvaraCitera

Complicated:

Mjo sant. Grejen är att jag måste ta ut den varje tisdag (har regelbunden praktik på djurparken, säkerhetsrisker) så det blir endel fifflande så den måste vara ganska lätt att ta ur och ta på igen. Men det kanske det är?

Mjäe, jag nyttjar en tång för att få på och av'ren, så det är ju litet arbetsamt.


   
SvaraCitera