Aviseringar
Rensa alla

läpptattuering


Ämnesstartare

har velat tattuera underläppen, insidan såklart, ett bra tag nu och funderar på att göra det också. Så jag undrar om någon har gjort det och vill lägga in bild? Sen gör det jätteont? och vad kostar det ungefär? och är det något mer speciellt som kan hända/händer som jag bör veta? och tillsist, någon som vet någon piercingstudio som piercar under 18? Bara för att jag fråga det sista, så släng inte in några onödiga kommentarer om att jag ska vänta och sånt. [bigsmile][bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du är 15 år. Lägg ner för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa piercare och tatuerare gör inte på ungar[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och varför ska du ha en på insidan läppen?för d är coolt?hur många kommer se den om du inte vänder in och ut på käften?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen seriös kommer göra det på en 15-åring..


   
SvaraCitera

Och ja, det lär göra cpont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

what's the point


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

what's the point

jojOzZz:

Och ja, det lär göra cpont

I love Lucy:

Ingen seriös kommer göra det på en 15-åring..

Tözen:

och varför ska du ha en på insidan läppen?för d är coolt?hur många kommer se den om du inte vänder in och ut på käften?

isola:

Seriösa piercare och tatuerare gör inte på ungar

Marielle Hagblad:

Du är 15 år. Lägg ner för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner några som har gjort det men oftast tatuerar dom in sitt person nummer eller något enstaka betydelsefullt ord, med tanke på att läppen är såpass mjuk och smal nästan på alla människor så lär det göra ganska ont beroendes på hur bra tatueringen är.
Antingen gör det skit ont eller så känns det som om du tar en skit liten spruta enligt mina kompisar.
En sak många säger är att tatueringen bleknar bort lätt om tatueringen gör fel.

jag tycker bara du har fått svar på denna av inkompetenta människor som antagligen inte har läst inlägget riktigt noga :P.
Alla piercing och tatuering om dom inte har någon speciell regel för det tatuerar och piercar under 18 om du har föräldrarnas tillstånd för att göra de, vilken stad är det du vill pierca dig i? känner till de flesta i Västergötland.

det ända jag kan tipsa om är att inte tatuera insidan av läppen om du verkligen inte är säker på vad du vill ha tatuerat. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ghostsinging:

tatuerar dom in sitt person nummer eller något enstaka betydelsefullt ord,

yes något sånt jag vill göra!

Ghostsinging:

vilken stad är det du vill pierca dig i?

hm stockholm helst! [smile]

Ghostsinging:

det ända jag kan tipsa om är att inte tatuera insidan av läppen om du verkligen inte är säker på vad du vill ha tatuerat.

okej tack så himla mycket för allt du skrev! [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

Ghostsinging: vilken stad är det du vill pierca dig i?

hm stockholm helst!

eller vart ligger västergötland föresten? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barn kan köpa sånna där man blöter och gnuggar fast, de funkar säkert i munnen din...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Barn kan köpa sånna där man blöter och gnuggar fast, de funkar säkert i munnen din...

ha ha ... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha en tatuering i munnen? Snälla, säg mig vad vitsen är med det.


   
SvaraCitera