Aviseringar
Rensa alla

Lär mig kyssas!


Ämnesstartare

Är så att jag ska på bio med en tjej på onsdag, som jag gillar riktigt mycket, och jag har fått känslan av att hon gillar mig också.

Detta känns som ett perfekt läge att "kyssas" lite lätt. Problemet är ju dock att jag inte kan detta nått vidare, har "strulat" en gång tidigare, men då var det med en tjej i min klass som det blev helt "pang på", nu är det mer riktigt och jag vill vara försiktig.

Så tips, hur ska jag bära mig åt? Framför allt, vad ska jag INTE göra?

Vilket håll ska jag luta huvudet åt? Hur mycket ska man öppna munnen? ALLT som ni kan komma på, hjälp mig! [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gör som dom i porrfilm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eXist:

Vilket håll ska jag luta huvudet åt?

asså,du borde veta d även du inte har kysst nån,men,jag kan inte kyssas åt vänster,sjukt dålig på d,blir typ stel och förlamad och handikappad,känns fel.
du behöver inte råhångla,en lätt kyss är inte så komplicerat,känns naturligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldta hennes ansikte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

asså,du borde veta d även du inte har kysst nån,men,jag kan inte kyssas åt vänster,sjukt dålig på d,blir typ stel och förlamad och handikappad,känns fel.
du behöver inte råhångla,en lätt kyss är inte så komplicerat,känns naturligt

Tack, ända seriösa svaret. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eXist:

Vilket håll ska jag luta huvudet åt? Hur mycket ska man öppna munnen? ALLT som ni kan komma på, hjälp mig!

men sluta tänk så mycket agera istället![wink]
det är när man tänker alldeles på tok för mycket som det ofta blir fel..


   
SvaraCitera

Asså.. de flyter bara på när de väl kommer.. du lär känna själv. men bit inte henne, å dreggla inte för mkt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eXist:

Tack, ända seriösa svaret.

du behöver som sagt inte hångla för ni är på bio,ge henne en långsam kyss och om hon är på sen så är d bara att sluta tänka så kommer d naturligt.jag hatade folk som sa att kyssarna kommer naturligt,att man inte ska oroa sig för d,men så är d faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Våldta hennes ansikte!

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

dreggla inte för mkt

nej då lär hon bli avtänd direkt


   
SvaraCitera

Det är bara att slappna av, låta det komma av sig själv. Och du lär dig med tiden[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prova med handen, det brukar jag göra[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Det är bara att slappna av, låta det komma av sig själv. Och du lär dig med tiden[y]

Precis, gör som du känner för å tror att hon skulle uppskatta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, VA!!!!!!

Det vet väl alla att ska du lyckas så ska kuken in i mun på hon....


   
SvaraCitera