Aviseringar
Rensa alla

lär mig sjunga 🙂


Ämnesstartare

kan man lära sig sjunga? skulle vara cool att vara bra på det 🙂 kan nån lära mig? 🙂


   
Citera

Ja, man kan lära sig. Bäst är att du tar sånglektioner för att lära dig att använda rösten ordentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker nog inte ta det så seriöst, haha. men skulle vara kul om det inte lät förjävlgit när jag klår alla andra på sing star osv 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns massor övningsvideos på youtube, bara att du kollar runt där. [smile]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Bäst är att du tar sånglektioner för att lära dig att använda rösten ordentligt.

Var kan man vanligen göra detta om man inte går på gymnasiet längre? Är detta vanligen mycket kostsamt? Vill lära mig.

Är ett tard utan erfarenhet, vägled mig.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Var kan man vanligen göra detta om man inte går på gymnasiet längre? Är detta vanligen mycket kostsamt? Vill lära mig.

Finns sångpedagoger i olika prisklasser, eller körer.[smile]
Är övertygad om att det finns internetbaserade lektioner också men har svårt att tro att det skulle ge så mycket. Bäst att man har någon som kan säga till då man gör rätt eller fel.[crazy]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Finns sångpedagoger i olika prisklasser, eller körer.

Vad kan en generell sångpedagog kosta i månaden? Vet du? Å, va' ja' ska' gå me' i en kör när jag flyttar till Sörland. Helst en som framför sympatisk propaganda, om det finns någon sådan.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Vad kan en generell sångpedagog kosta i månaden? Vet du? Å, va' ja' ska' gå me' i en kör när jag flyttar till Sörland. Helst en som framför sympatisk propaganda, om det finns någon sådan.

Ingen aning :/
Jag har aldrig gått hos pedagog utan i kör, min nuvarande kör är högskolekören och kostar 20:- i halvåret.[bigcheers]
Finns massvis av "alla kan sjunga"-körer, de brukar vara trevliga! [cute]


   
SvaraCitera