Aviseringar
Rensa alla

Lärare som kladdar extra ofta?


Infraröd:

sj hade jag 290 p

[wink][cute]


   
SvaraCitera

Lemasives:

Slöjdlärare och idrottslärare är väl dom som oftast kladdar?

Har haft en slöjdlärare som blev gripen för sexuellt ofredande. På ryktesvägar fick jag höra att han hade en vana att smeka tjejerna på ett opassande sätt och trycka sig alldeles för nära när han skulle visa hur borrmaskinen fungerade.
Jag använde den aldrig, så jag vet inte.

I högstadiet hade jag en idrottslärare som hade för vana att lägga handen i ryggslutet på en när man gick och pratade med honom. Dessutom hade han svårt att hålla ögonkontakt och en gång skulle han "bara ta bort lite smuts" från mitt bröst.
Då blev jag arg. [smile]


   
SvaraCitera

Å andra sidan hade jag en jättebra slöjdlärare när den snuskiga fått sparken, han var inte alls otäck eller konstig. Hur trevlig och bra som helst. Hade träslöjd bara för att han var så bra, gillade egentligen inte träslöjd så mycket.

Och jag hade även en annan idrottslärare som var jättetrevlig och bra också, och inte minsta snuskig, trots att alla tjejer var dödligt förälskade i honom och praktiskt taget kastade sig på honom. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi hade en lärare i gymnastik på mellanstadiet som skulle hela tiden ta in en och prata på rummet, eller kollar mögel i duscharna när vi duschade..


   
SvaraCitera

Min idrottslärare gav mig G eftersom jag inte kunde spela fotboll eller hoppa över en plint. Asshole.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tycker tjejer skall ta det som en komplimang om någon kladdar på dom

Min gympalärare var en 65årig tant. Hon spankade min tjejkompis rumpa en gång(b.l.a). Sjukt obehaglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Vi killar gjorde allt rätt medan tjejerna satt och pratade, vi fick g/vg och alla brudar MVG.

hahaaaa exakt så var det i våran klass med, killarna var skit sura.[badgrin]
slöjdlärare är dock kåtast tror jag. alla fall våran


   
SvaraCitera

CloseToMe:

Min gympalärare var en 65årig tant. Hon spankade min tjejkompis rumpa en gång

Filma du?[wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera