Aviseringar
Rensa alla

Lärare tar vid midja + kramas ofta


ditt bästa jag:

fysik+teknik är han

aa så var det ja. han var av arabiskt ursprung om jag inte misstar mig. det var ivan som hade biologi. ivan e cool ^^


   
SvaraCitera

herr.göransson:

aa så var det ja. han var av arabiskt ursprung om jag inte misstar mig. det var ivan som hade biologi. ivan e cool ^^

mm. han kallade alla med röda kläder för sexy.


   
SvaraCitera

Vilket creep.


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

mm. han kallade alla med röda kläder för sexy.

ibland brukade han måla sin naglar och äta förstoppade skalbaggar ^^ han e bisxuell sa han en gång till klassen o "alla kommer nångång få en partner" hmm inte jag :/. ajuste, jag prata med hans dotter i telefon en gång, det var inte menningen, jag fick henne att skratta flera gånger xD eller hon kanske itne skratta med mig utan åt mig Ledsen


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska prata med honom och fråga på vilket sätt han menar med kramarna? och det är inte okej med lärare-elev relation, dels för åldersskillnaden, tänk efter vad vill en 50 årig man en 19 åring? Dessutom har han en fru redan. Många säger ålder är bara en siffra, ja men det finns gränser. Om en 50 årig man ville något med mig tex, skulle jag direkt säga att det han gjorde är fel och anmäla honom. finns alltför många äldre män som utnyttjar barn och elever sexuellt, och det är dessutom så illa att dessa personer (barn och elever) som helt ärligt tycker att det är okej för deras låga självkänsla. De kanske är osäkra på sig själva samt vill gärna ha en pojkvän men är lite avundsjuka på andra med förhållanden så att när någon random person tycker om dom, även om det är en äldre man så inbillar sig dessa osäkra personer att det är kärlek. Kolla på filmen trust, det är den jag utgår från.  Alltså, nej för mig. detta är ingenting att lägga mer energi på. 


   
SvaraCitera

Jag tycker att det hela låter skumt, du borde säga till honom att du tycker att han är snäll men att ni inte kan hålla på som ni gör att ni måste gå skilda vägar.

Han försöker förföra dig eller nått, du bör backa och säga att det inte är ok. Om han hotar att han ska sänka betyget så kan du säga att du ska anmäla honom för ofredande och olaga hot. Dock verkar han vara schysst så han kanske accepterar att du vill ta avstånd.


   
SvaraCitera