Aviseringar
Rensa alla

LÄS DETTA :O:O:O !


Ämnesstartare

hejj !

jag har snackat med en kille i ungefär två månader på sms nu,men aldrig i telefon....
fast, jag har träffat honom i verkligheten två gånger , fast det var med väldigt mycket andra personer så vi hann knappt inte snacka.
& nu är det såhär att jag vill träffa honom så fort som möjligt , och han mig.
Men alla säger till mig att vi borde träffas på "offentlig plats" nu från början.
jag undrar - varför ?

varrå , skulle det vara enklare ? skulle man inte kunna träffas själva hemma hos någon redan ? eller ?

bra att ni läste också ju [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

Ni träffas precis där ni känner för! Tycker jag.


   
SvaraCitera

Dem tänker väl att du borde ta de säkra före de osäkra!
En del är inte riktigt samma person då man är ensam med dem som när man är med flera. Kanske är värsta super duper våldtäktsmannen ju [cute]


   
SvaraCitera

enda anledningen är för att det är mindre chans att han våldtar dig offentligt. eller dödar dig eller något annat sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast jag vet att han inte är sådan ! 🙂
har hur många gemensamma kompisar som helst , har hört en hel del positiva saker från dom också , han är verkligen inte en sån kille ! [y]


   
SvaraCitera

säg bara att du vill knulla då.


   
SvaraCitera

Vad bra, då kan ni ses vart ni vill!

Men en annan anledning till att det kan vara skönt att ses ute bland folk i början är väl att där händer det hela tiden saker omkring er, vilket man kan försöka prata om ifall det skulle råka bli jobbigt tyst mellan er. Eller nåt åt det hållet.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

jag har snackat med en kille i ungefär två månader på sms nu,men aldrig i telefon.

Välkommen till 2011.. [blush]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

säg bara att du vill knulla då.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

har hur många gemensamma kompisar som helst , har hört en hel del positiva saker från dom också , han är verkligen inte en sån kille ! [y]

alla kan vara en sån kille

Macktorsken:

säg bara att du vill knulla då.

[crazy]


   
SvaraCitera

från vad jag personligen tycker så är det, om man går från ställe till ställe dvs. ni kanske först går till en klubb, senare går ni nånstans och käkar och efter det går ni till nån park och bara chillar, så lär ni känna varann bättre än om ni bara var hemma ensamma.


   
SvaraCitera

Det kanske kännas tryggare om ni är på en offentlig plats, att det liksom finns folk omkring hela tiden. Men träffas där ni känner för. [smile]


   
SvaraCitera

senaste killen jag träffade, gick jag hem till på direkten.. vi hade aldrig setts innan, hade bara hört lite om honom från en gemensam vän. det gick hur bra som helst

jag antar dock att jag är lite äldre än dig osv..
men ja.. du har ju träffat han innan och förmodar då att han varit helt ok? tror inte det är någon större fara om du träffar honom ensam men sen.. vad som helst kan hända och vem som helst kan förändras så var försiktig [y]


   
SvaraCitera