Aviseringar
Rensa alla

läs inte tråden om du inte kan tänka dig att bli lite ledsen


Ämnesstartare

jag gick in här pga kunde tänkte mig att bli lite ledsen.
tror det är fler som kan tänkte sig det.
för i helvete, snacka med någon [sad]

lätt för mig att säga, jag vet. jag vet ju ingenting om nånting av det där. så, har lite svårt att hitta ord som muntrar upp dig. men, jag skulle gärna vilja få dig lite gladare. då vet du det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall inte försöka tro att jag kan hjälpa för mycket då jag själv inte heller aspirerar mot profetrollen (vilket kanske inte alltid varit sanningen) men... testa något bra knark eller kanske något slags livsåskådning/religion som kan driva dig in i positiva banor. Alternativ tre är att stoppa huvudet i sanden och hoppas att det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skall inte försöka tro att jag kan hjälpa för mycket då jag själv inte heller aspirerar mot profetrollen (vilket kanske inte alltid varit sanningen) men... testa något bra knark eller kanske något slags livsåskådning/religion som kan driva dig in i positiva banor. Alternativ tre är att stoppa huvudet i sanden och hoppas att det löser sig.

Grymt tips, börja med droger så löser allt sig gubben. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axwell:

Grymt tips, börja med droger så löser allt sig gubben. <3

Jag sa bra knark, kom med något själv då pöjkspoling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag sa bra knark, kom med något själv då pöjkspoling.

Att rekommendera folk som är psykiskt instabila att ta till droger var det bästa du kunde komma på eller? Umgänge, god sömn, gedigen kosthållning, fysisk aktivitet är a och o. Fungerar inte sådana standardåtgärder så är det lägligt att tala med någon psykolog. Att trippa på svamp/cb/benzo w/e eller halsa sprit är ingen lösning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har var man tydligen präktiga något så djävulskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

struktur:

det är det som är livet på en pinne.
jag hoppas att allt löser sig för dig.

Pinnar ska sitta på träd, om det inte är jävligt bra pinnar. [no-no]

trubdruider:

jag gick in här pga kunde tänkte mig att bli lite ledsen.
tror det är fler som kan tänkte sig det.
för i helvete, snacka med någon

Har mer eller mindre stängt av emotionellt mot alla, umgås som vanligt men orkar inte dela med mig av något, men vi får hoppas att det går över!

trubdruider:

lätt för mig att säga, jag vet. jag vet ju ingenting om nånting av det där. så, har lite svårt att hitta ord som muntrar upp dig. men, jag skulle gärna vilja få dig lite gladare. då vet du det i alla fall.

tack! [smile]

dazed:

testa något bra knark eller kanske något slags livsåskådning/religion som kan driva dig in i positiva banor. Alternativ tre är att stoppa huvudet i sanden och hoppas att det löser sig.

Har varit bäng varje dag i typ 4 månader snart, det hjälpte från början men nu har livet liksom börjat kretsa lite för mycket kring det hela, ska ta ett uppehåll nu pga att jag har en massa jobb och göra samt behöver få in lite rutiner igen, typ träning osv.

Har funderat oroväckande mycket på tyngre droger senaste tiden, men hoppar jag på det tåget känns det inte som att det blir någon avstigning för min del.

Ska härda([cool]) så länge jag orkar härda och när jag inte orkar mer så hoppas jag att saker känns bättre.

Axwell:

Grymt tips, börja med droger så löser allt sig gubben. <3

[wink]

Axwell:

Att rekommendera folk som är psykiskt instabila att ta till droger var det bästa du kunde komma på eller? Umgänge, god sömn, gedigen kosthållning, fysisk aktivitet är a och o. Fungerar inte sådana standardåtgärder så är det lägligt att tala med någon psykolog. Att trippa på svamp/cb/benzo w/e eller halsa sprit är ingen lösning.

Det har fungerat utmärkt för mig att plugga/jobba, träna och sen röka lite cb någon kväll och till helgen i typ ett år, det är antagligen det som gjort att jag inte gett upp innan. Nu har det dock gått överstyr men jag klandrar inte cannabis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för att ni pallade läsa väggen med text btw, det värmer. [love]


   
SvaraCitera

Människor är överskattade och livet är meningslöst. Ta hand om dig. [love]


   
SvaraCitera

Tänker nöja mig med att bara säga att jag känner igen situationen. För mig kom det också efter ett uppbrott med en tjej.

Andra hjälper dig nog bättre än mig så jag ger dig endast en virtuell klapp på axeln!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

Har varit bäng varje dag i typ 4 månader snart, det hjälpte från början men nu har livet liksom börjat kretsa lite för mycket kring det hela, ska ta ett uppehåll nu pga att jag har en massa jobb och göra samt behöver få in lite rutiner igen, typ träning osv.

Ja just cb är kanske inte vägen att gå heller när du ändå söker något slags motivation och geist. Är förövrigt lite paradoxalt att bete sig som ett arsel för att skona någons känslor. Själv har jag på äldre dagar försökt ta till mig den gyllene regeln och försökt leva efter den nu när jag inte längre har behovet av att pissa på allt som på minsta sätt med religion att göra för att visa hur ball och upplyst jag är. Men det handlar om motivation och det svårt. Jag gör det för att testa och för att jag ibland får något som är på gränsen till något slags välbefinnande ifrån det. Hoppas det ordnar sig känns egentligen onödigt att ens behöva skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

ar mer eller mindre stängt av emotionellt mot alla, umgås som vanligt men orkar inte dela med mig av något, men vi får hoppas att det går över!

ja, det är synd. hoppas verkligen att allt löser sig. känns inte som jag kan göra så mycket. men om du verkligen vill ta dig ur allt så vet jag att du kan det.

fet keffing:

tack!

inget att tacka för. känns som självklarhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Människor är överskattade och livet är meningslöst. Ta hand om dig.

[love]

Blåbärt:

Tänker nöja mig med att bara säga att jag känner igen situationen. För mig kom det också efter ett uppbrott med en tjej.

Andra hjälper dig nog bättre än mig så jag ger dig endast en virtuell klapp på axeln!

Hur är det idag då? Återvände du till ditt sorglösa jag?

dazed:

Är förövrigt lite paradoxalt att bete sig som ett arsel för att skona någons känslor.

Menar ju inte att jag är elak mot folk utan anledning och sedan intalar mig att jag är snäll. [bigsmile]

försöker hitta ett bra exempel men det är lite knivigt. Jag skiter i hur jag själv framstår som person vissa tillfällen, huvudsaken är att den andre mår så bra som möjligt som resultat. Det är inte så homogay eller präktigt som det låter, bara något jag gör pga att jag skiter i allt, typ.

dazed:

Men det handlar om motivation och det svårt. Jag gör det för att testa och för att jag ibland får något som är på gränsen till något slags välbefinnande ifrån det. Hoppas det ordnar sig känns egentligen onödigt att ens behöva skriva.

Tidigare hade jag oerhört svårt från att skita i att säga/skriva något jag ville ha sagt, nu händer det hela tiden. "varför ska jag skriva/säga det? vad ska det leda till?" sen skiter jag i det bara och går och tar en cigg.

Gällande idioter och hur fel de har har jag gett upp på för länge länge sedan. [sad]

trubdruider:

ja, det är synd. hoppas verkligen att allt löser sig. känns inte som jag kan göra så mycket. men om du verkligen vill ta dig ur allt så vet jag att du kan det.

Ska försöka från och med imorgon att ta tag i det lite, tvinga mig själv liksom. Ett sista försök ska livet få. [party]

trubdruider:

inget att tacka för. känns som självklarhet

haha men vad söt. [love] borde ha kramat dig 2 ggr!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

försöker hitta ett bra exempel men det är lite knivigt. Jag skiter i hur jag själv framstår som person vissa tillfällen, huvudsaken är att den andre mår så bra som möjligt som resultat. Det är inte så homogay eller präktigt som det låter, bara något jag gör pga att jag skiter i allt, typ.

Det blir ända paradoxalt i och med du samtidigt bryr dig mindre i folk så som jag tolkade dig. På ett sätt är det väl egentligen bra om än inte optimalt att du gör så.

fet keffing:

sen skiter jag i det bara och går och tar en cigg.

Känner igen det där ord för ord typ.


   
SvaraCitera

fet keffing:

Hur är det idag då? Återvände du till ditt sorglösa jag?

inga problem. kan hända att jag formulerar trådar till UM men sen bara skiter i de och ej postar dem. men det är ju standard.


   
SvaraCitera