Aviseringar
Rensa alla

Läs min bok 🙂


Ämnesstartare

Hej.
Jag är en 14 åring som har ett väldigt stort intresse för att skriva böcker och har haft det sedan jag var liten. Jag skrev mycket förr som ingen fick läsa, och det slutade med att jag tyckte att jag bara kastade bort min tid. Men nu har jag bestämt mig för att publicera en bok jag håller på med på en blogg. Helt enkelt postar jag såfort jag blir klart med ett kapitel. Så du följer boken allt eftersom jag postar nya inlägg. Låter konstigt 😛 En annan sak jag använder är musik i boken för att bygga upp stämningen. Vissa hatar detta och vissa älskar det, så det är självklart valfritt om man vill ha det 🙂

Hur som helst vill jag såklart ha läsare och råd och allt möjligt som kan hjälpa mig på vägen. Jag är en amatör, jag kommer stava fel, göra konstiga meningar, särskriva och allt möjligt. Och jag försöker bättra mig 🙂

Så om ni har lust att läsa något, och hjälpa mitt skrivande. Gå in på
www.Drommarensvarld.blogg.se

Tack så mycket 🙂
Btw. Jag vet att boken är komplicerad i början, men precis som med alla böcker tar det ett tag att komma in i den.


   
Citera

Ska läsa [smile]


   
SvaraCitera

Har läst första kapitlet. Läser mer imorrn. ^^

Du är riktigt duktig! Asså wow [y]
Lova att berätta för mig om du blir författare, hehe [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:

Du är riktigt duktig! Asså wow
Lova att berätta för mig om du blir författare, hehe

Tack så hemskt mycket 🙂 Det betyder mycket för mig.
Om jag någonsin blir ^^


   
SvaraCitera

MartinD:

Om jag någonsin blir ^^

Om du fortsätter såhär skulle jag nog tro det ^^
Klurigheten är ju bara att bli upptäckt.. :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste första kapitlet. Boken har (utifrån vad jag hittills läst) en bra handling och du visar talang i ditt skrivande. Men, som du själv medger är texten en aning oslipad (särskrivningar, konstiga ordval etc).