Aviseringar
Rensa alla

Läs på egen risk


Ämnesstartare

Ja har inge bättre att skriva än detta så. Idag så ungefär efter lunch i skolan blev jag så jävla fnittrig och jag menar jag skrattade åt varenda jävla grej som jag såg. försökte spela fotboll ett tag gick inte så bra me det eftersom jag ramlade varenda sekund av att skratta. skrattet gjorde också mig typ svag i benen så det hjälpte inte. efter kanske 10 minuter av att ramla runt överallt och skratta så kommer några av mina kompisar fram å frågar om jag rökt på eftersom jag satt å fnittra åt allt jag kunde knappt svara på frågan utan att bara typ ramla ner igen och sen springa iväg impulsivt som ett litet barn väldigt skumt Rodnar sen när rasten var slut så går/haltar jag in i klassrummet som en fyllegubbe och välter ner datorn som läraren använder så att skärmen spricker och jag bara ligger ner på golvet och skrattar ihjäl mig igen. sedan försöker jag ta mig upp igen läraren säger nåt men var för borta i huvudet för att typ höra han sen lyckas jag sätta mig vid min bänk och efter typ 10 sekunder så somnar jag på bänken. vaknar sedan 2 timmar senare när vi slutar av att lärarn väcker mig och jag är normal igen. jag undrar verkligen varför jag blev så himla fnittrig men iallafall tack för att du läste det ända jag har att skriva om. Någon annan som får typ såna skratt/Svag i benen/Typ hög anfall? Rodnar


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ladda ned.jpg Här är en potatis till dig som läste Hjärta


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Haha Mycket glad


   
SvaraCitera

🙂


   
SvaraCitera

Hmm, minns att folk brukade göra så på skolan ibland, direkt efter lunch skrev du... På lunchen i skolan så fanns det kaffe med fejksocker tror jag det var, små tabletter som man hade i kaffet, folk tävlade om vem som tog flest, och efter det så blev dom helt galna av sockerrush eller något. Kanske någon lade något i din drink eller mat vid lunch? Man blir jättepigg och sedan jättetrött. Eller så hade du en glad dag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Hmm, minns att folk brukade göra så på skolan ibland, direkt efter lunch skrev du... På lunchen i skolan så fanns det kaffe med fejksocker tror jag det var, små tabletter som man hade i kaffet, folk tävlade om vem som tog flest, och efter det så blev dom helt galna av sockerrush eller något. Kanske någon lade något i din drink eller mat vid lunch? Man blir jättepigg och sedan jättetrött. Eller så hade du en glad dag 🙂

Finns dock inte socker i matsalen men den enda förklaringen till varför ifall det hade funnits socker. 1+ Cool


   
SvaraCitera

haahahah what... aldrig hört men det låter skumt Förvirrad


   
SvaraCitera

en tjej i vår klass är värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
haahahah what... aldrig hört men det låter skumt Förvirrad

Very very Skumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
en tjej i vår klass är värre

Bäst för dig att du förklarar! Icke!


   
SvaraCitera

Låter ju väldigt konstigt. Åt du någonting innan? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Låter ju väldigt konstigt. Åt du någonting innan? 

Bara knäkebröd 


   
SvaraCitera
Draug

Det var uppenbarligen en macka med rejält fräs i.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Lol. Sovit dåligt på natten?


   
SvaraCitera