Aviseringar
Rensa alla

Läskig sida


Ämnesstartare

Afronaut:

Pröva chatroulette istället, där är det roligare.

Jasså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har testat vad det var en gång, inte mer

Första gången jag testade


   
SvaraCitera

Budolicious:

Mjo, och med tanke på hur mycket du hänger på internet tycker jag nog nästan att du borde veta det.

Har nog besökt sidan en gång, precis som du. Dock la jag inte URL:en på minnet eftersom att det upptas av viktigare saker.

Och med tanke på hur retarderade många UM-användare är kunde det lika gärna varit en viruslänk.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Har nog besökt sidan en gång, precis som du. Dock la jag inte URL:en på minnet eftersom att det upptas av viktigare saker.

Mjo, vissa saker fastnar ju dock fastän man inte riktigt vill det. Ungefär som texten till Yeah, yeah, wow, wow [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Mjo, vissa saker fastnar ju dock fastän man inte riktigt vill det. Ungefär som texten till Yeah, yeah, wow, wow

Den texten äger.


   
SvaraCitera

Chryseus [love] du är så retard, kan inte göra annat än att le åt dina dissar dock.

ej illa menat tror jag! dont get maaaad.


   
SvaraCitera

En hel del troll där.. [zzz]


   
SvaraCitera

lnaa:

han var typ fransk

det finns inget virus.

tihihih[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

O M G it is PANKAKE MIXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var där förut så var det nån kille som började snacka om att han skulle hacka min dator om jag inte hade cam6 med han. [cry] haha..


   
SvaraCitera

Så länge du inte godkänner att ladda hem något skit så kan du inte få virus (vad jag vet). Precis som man inte kan få virus av att öppna ett mail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, vad är det där för sida? Gick in och chattade, sedan skrev någon stolle "guy or girl". När jag skrev girl så drog han fort som blixten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktigt kul sida ändå, snackade musik med en skit trevlig holländare igår.


   
SvaraCitera

HAHAH ingen på Omegle skall tas med allvar! va du en gör va inte ute på video chatten[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

HAHAH ingen på Omegle skall tas med allvar! va du en gör va inte ute på video chatten

SÅ dum är jag inte [no-no]

sylar:

Haha, vad är det där för sida? Gick in och chattade, sedan skrev någon stolle "guy or girl". När jag skrev girl så drog han fort som blixten.

Freaky folk.


   
SvaraCitera