Aviseringar
Rensa alla

läskiga minnen.


Ämnesstartare

Vad är det mest läskigaste minnen=grejer du någonsin varit med om? Det kan vara vad som helst som du minns kvar av ditt barndom, eller varför inte något som hänt nyligen? kanske har du sett något spöke eller varit med om något som du har sett  men som andra runt din omgivning inte har gjort. Kanske har du åkt någon läskig karusell som du kanske tänker ''det här gör jag nog aldrig om igen''. kommentera gärna om saker du varit med om som du nästan aldrig har glömt sedan det hände. 


   
Citera
Ämnesstartare

När bussen i Gran canaria som jag och mamma satt på 2015 höll på trilla över ett stup, precis att han fick upp oss på vägen annars hade det varit adjöss Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
När bussen i Gran canaria som jag och mamma satt på 2015 höll på trilla över ett stup, precis att han fick upp oss på vägen annars hade det varit adjöss Skål

herregud :S var var det för buss ni satte er på? var köraren full eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje gång kriminella dårar som tonka2 och magkukmannen snor mina verk och mobbar hotar och förtalar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

herregud :S var var det för buss ni satte er på? var köraren full eller?

Nej dom köra bara för dåååligt där nere, helt vanlig buss påväg mot en vattenpark och plums så kollade han bort när han körde för fort och slutade med vi lutade mot diket, har aldrig sett människor så rädda och folk som gråter ombord, det var fruktansvärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är faktiskt lite halvnojig för att flyga. Minns en gång när jag kom från Los Angeles med farsan och vi skulle landa på Kastrup i Köpenhamn och piloten sa att det var så dimmigt så till och med duvorna gick på huk så han var tveksam om han kunde på ner planet på Kastrup men han skämtade bort det med att ner kommer vi alltid enl alla fysikaliska och tyngdlagsregler. 

Nåja, vi kom ner i vart fall.  Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:
Jag är faktiskt lite halvnojig för att flyga. Minns en gång när jag kom från Los Angeles med farsan och vi skulle landa på Kastrup i Köpenhamn och piloten sa att det var så dimmigt så till och med duvorna gick på huk så han var tveksam om han kunde på ner planet på Kastrup men han skämtade bort det med att ner kommer vi alltid enl alla fysikaliska och tyngdlagsregler. 

Nåja, vi kom ner i vart fall.  Rodnar 

Vad tur att ni kom ner! Mycket glad


   
SvaraCitera

Min pappa skrämde mig mitt i natten en gång när jag var liten, jag misstänker att det var det som gav mig mörkerrädsla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:
Min pappa skrämde mig mitt i natten en gång när jag var liten, jag misstänker att det var det som gav mig mörkerrädsla

men awe fick mig ett litet garv här xD


   
SvaraCitera

agnesberg:

men awe fick mig ett litet garv här xD

Det fick han också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Det fick han också

kan tänka mig det


   
SvaraCitera

Läskigaste minnena jag har är från vårat gamla hus med en källare som lät och var grymt läskig. På kvällarna sprang jag genom hallen för att jag alltid hade mardrömmar om en varelse som levde i garaget och sprang omänskligt snabbt för att jaga mig om det var mörkt. Våran dusch var även i källaren så där stod en många gånger lagom vettskrämd och försökte duscha och hålla utkik mot dörren så att inget monster kom in. Hade garaget på andra sidan väggen till min säng och där knakade get bra när det blev kallt/varmt.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:
Läskigaste minnena jag har är från vårat gamla hus med en källare som lät och var grymt läskig. På kvällarna sprang jag genom hallen för att jag alltid hade mardrömmar om en varelse som levde i garaget och sprang omänskligt snabbt för att jaga mig om det var mörkt. Våran dusch var även i källaren så där stod en många gånger lagom vettskrämd och försökte duscha och hålla utkik mot dörren så att inget monster kom in. Hade garaget på andra sidan väggen till min säng och där knakade get bra när det blev kallt/varmt.. 😛

ojdå aa det där lät läskigt :S


   
SvaraCitera