Aviseringar
Rensa alla

läste en hel guide om hur cs fungerar


Lounge
Ämnesstartare

ska jag börja spela nu lr


   
Citera

Ah, göre!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON:

Ah, göre!

förut skrek jag ba o blev rädd varje ggn d kom fram en gubbe vid svängen i en gång

vet ej om d är bra för mitt hjräta=


   
SvaraCitera

[bigsmile] Var med sen nån gång det e möcke roligt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

hönzgoggel:

[bigsmile] Var med sen nån gång det e möcke roligt.

aaa men kmr ba bli skjuten i huvet hela tiden känns d som


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

fast vet att man kan ha hjälm==)=) o väst


   
SvaraCitera

Lycka till.


   
SvaraCitera

Tjejen-scenen inom Counter-Strike 1.6 är inte någon storfavorit som lockar höga tittar på stream och annat. Och konkurrenskraften är förvånansvärt låg jämfört med killarnas där det krävs betydligt mer för att kunna etablera som professionell spelare. Men som professionell spelare inom tjej-scenen är det enklare än man tror.

Gäller att synas på rätta tillfällen som kan leda till publicitet. Så tycker du att spelet är intressant så rekommenderar jag det starkt. Du får oftast en fast lön och delar av det du vinner på större evenemang och turneringar. Gratis betalda resor med mera.


   
SvaraCitera

när du skriver det så låter det ganska så lätt, men om vi tar o kollar lite vad som har hänt med scenen då?

sk sparkar cs.female som har dominerat scenen ett bra tag, varför? det finns inga turneringar vilket gör det oerhört svårt att visa upp sig.

senast jag ens såg publicitet om female scenen var när zAAz slutade lira och det är ett tag sen nu. sen att få betalda resor mm kräver att man har ett par meriter på pappret, vilket inte är så lätt att få när scenen är så liten som den är. så tror att chanserna att få sådan spons är oerhört låg.

men jag måste hålla med om att det är ett otroligt bra spel för esport, det är bara synd att scenen i sig är döende.


   
SvaraCitera

Kvinnliga datanördar blir lite intressantare än dom manliga så - ja.


   
SvaraCitera

Shit, har inte CS varit ute i några år nu?[confused]

Dold text: Säger visserligen jag som spelat skiten sen typ beta 3[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

x_marty:

Du får oftast en fast lön och delar av det du vinner på större evenemang och turneringar. Gratis betalda resor med mera.

exec1993:

så tror att chanserna att få sådan spons är oerhört låg.

eee... asså ska ba spela ett spel liksom??? va babblar ni om

Storchen84:

Shit, har inte CS varit ute i några år nu?[confused]

jo 😛

ett jäla bra tag


   
SvaraCitera

CS är kul. [y]


   
SvaraCitera

csfilm jag tittade mkt på!! nostalgiii


   
SvaraCitera

retstickan:

csfilm jag tittade mkt på!! nostalgiii

[bigsmile] verkligen nostalgi


   
SvaraCitera