Aviseringar
Rensa alla

Lättaste sätte at köra Analtsex


Mollgan:

HAHAHAHAHA asså gud vad hemskt, och hemskt komiskt. Shit, går inte att inte garva

[rolleyes][blush]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

[rolleyes][blush]

flickansvekmigikväll:

[blush]

[bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera

Glidmedel + Mer Glidmedel + Upphetsad tjej/kille/granne/hund framför dig på alla fyra.

Sikta > Tryck till.

Ta det försiktigt i början, kör du in hela paketet direkt så finns risken att det kommer göra något så djävulskt ont för personen/hunden framför dig, och de börjar gråta. Tänk också på att inte ta in snorren i anus och sen föra in den i musen, torka först av den.. annars utsätter du din partner för infektioner. Do not want.

Lycka till.


   
SvaraCitera

kan ju lika gärna ta kille om du bara vill in där[confused]


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Sikta

Touchfaith:

hela paketet direkt

Touchfaith:

de börjar gråta.

*ramlar av stolen*


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Sikta > Tryck till.

Men neej, lyd för guds skull inte detta råd.
Ta det lugnt och för in snoppen långsamt i början. För din och hennes/hans skull.


   
SvaraCitera

stereo total:

Men neej, lyd för guds skull inte detta råd.

"Tryck till".. antyder inte att man ska trycka som ett djur. Lugnt och stilla i början är rätt melodi, har jag fått lära mig.. ehermh [rolleyes]


   
SvaraCitera

Touchfaith:

"Tryck till".. antyder inte att man ska trycka som ett djur. Lugnt och stilla i början är rätt melodi

Lät inte så lugnt med "sikta och tryck till".

Touchfaith:

har jag fått lära mig.. ehermh [rolleyes]

Haha, just det. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Mja, andra gången jag och flickvännen skulle prova på det så var man lite för kåt och pang på.. slutade i att hon kippa efter andan på badrums golvet och jag såg ut som ett fån.

Lärdom: Ta det för fan lugnt när det ska lekas med tvåan!
Och på tal om det, så är ju inte penetration det enda man kan göra för att ha kul där bak.. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Lärdom: Ta det för fan lugnt när det ska lekas med tvåan!
Och på tal om det, så är ju inte penetration det enda man kan göra för att ha kul där bak.. [bigcheers]

Jag ville säga någonting där men gallan hamnade på tangenterna.


   
SvaraCitera

Stackare då. Får du städa tangenterna!


   
SvaraCitera

fan e grejen med analsex?
Säkert att du är lagd åt rätt håll? [cool]


   
SvaraCitera

oo ja, det är jag definitivt.
grejen med analsex är ingen grej, det är bara ännu en rolig aktivitet i hela sexakten. Sen att jag inte har några gränser, det... kan ju bidra till att man börjar undra om jag är lagd åt båda håll. Men vafan, jag tänkte ju inte ha någon Uffe eller Kalle flåsandes bakom mig, om jag nu inte hamnar i fängelse. Då ska jag fan tappa tvålen.


   
SvaraCitera

Touchfaith:

grejen med analsex är ingen grej, det är bara ännu en rolig aktivitet i hela sexakten.

Haha aaa precis som en kille i lumpen sa ''man är bara bög om man tar emot'' [bigsmile]

Dock tycker jag inte att analsex är något man bör hålla på med inte bara för att det är äckligt rent så utan även att hela analen blir ju helt cp.


   
SvaraCitera

Äckligt? Nej.
Smittofarligt? Ja.
CP-anal? Förklara please.

[smile]


   
SvaraCitera