Aviseringar
Rensa alla

Lättklädd och hårig som kvinna


allt ska bort


   
SvaraCitera
penja

Ibland får jag inputs och tar bort allt allt, men det är ju när jag råkat hänga framför sociala medier, kollat på orealistiska videobloggar och glamorösa instagramkonton och tänker att "nej nu minsann, ska jag bli en riktig kvinna som alltid är snygg och alla killar ska tråna efter mig". Det är också vid dessa tillfällen jag börjar fundera på att ändra min kost, spika ihop ett träningsschema och typ.. sluta prata så jävla mycket. 
Usch, äckligt. 


   
SvaraCitera

Personligen föredrar jag kvinnor som inte är så håriga (förutom på huvudet). Om du har värdens hårigaste ben så kan du räka med att du inte kommer attrahera mig iallafall. Men visst man får göra som man vill


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Tror inte någon tar bort hår i sina armveck. Det kamelen skrev var rätt dumt då vi pratar om manifesterande könsnormer och inget annat.

Det är dumt att alla får göra som de vill. Check.


   
SvaraCitera

handendärnissen:
alla som säger "man får göra som man vill" skulle säkert glo sönder på om en kvinna hade håriga ben... så lägg ner typ, men när typ alla rakade sig under armarna gjorde ja inte de, har bara gjort de kortare nån enstaka gång, känner inte att de ä nön idé o raka under armarna när resten av min kropp är hårig,  (inte kvinna men skriver detta ändå)

Nope, skulle aldrig bry mig om det inte är någon jag är intim med. Folk tror att alla tittar på dem, men det är en illusion.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Ta bort en del

rakar mig under armhålorna när jag känner att det "är dags" vilket brukar vara någon gång var 2-3 vecka
rakar benen nästan aldrig. några gånger per år kanske
bikinilinjen är nog det jag rakar mest.


   
SvaraCitera

adaq:
Personligen föredrar jag kvinnor som inte är så håriga (förutom på huvudet). Om du har värdens hårigaste ben så kan du räka med att du inte kommer attrahera mig iallafall. Men visst man får göra som man vill

är inte du typ 15?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

är inte du typ 15?

??


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
bikinilinjen är nog det jag rakar mest.

Kan du bara förklara det där lite snabbt för mig? Är att raka bikinilinje att ta bort hår där nere så att man kan ha bikini utan att det syns?


   
SvaraCitera

S3ON:

??

ursäkta mig jag bara åldersdiskriminerar lite

applekakanshaj2:

Kan du bara förklara det där lite snabbt för mig? Är att raka bikinilinje att ta bort hår där nere så att man kan ha bikini utan att det syns?

typ så


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ursäkta mig jag bara åldersdiskriminerar lite
typ så

Ok, köp badbyxor istMycket glad Känns som att många i min klass rakar det i fall det är vanligt med hår där...


   
SvaraCitera

Känns som att många i din klass får märkliga utseenderecensioner.


   
SvaraCitera

rotorblad:
Känns som att många i din klass får märkliga utseenderecensioner.

[Det här är ingen forumlek] Nä, de ser bra ut, snarare mycket bra ut. Vi var och badade vi den sjö hela klassen sista dagen i skolan.

Jag antog bara att de rakar sig där...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

är inte du typ 15?

typ inte... vadå? vad har det med saken att göra?


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

[Det här är ingen forumlek] Nä, de ser bra ut, snarare mycket bra ut. Vi var och badade vi den sjö hela klassen sista dagen i skolan.

Jag antog bara att de rakar sig där...

Förvirrad


   
SvaraCitera