Aviseringar
Rensa alla

Lättklädd och hårig som kvinna


Ämnesstartare

Bobby_Blade:

tror att de flesta kvinnor är okej med det också 🙂 

att vara håriga i offentliga rum? nä. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

att vara håriga i offentliga rum? nä. 

Nä tvärtom.. att "behöva" raka sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobby_Blade:

Nä tvärtom.. att "behöva" raka sig

att de är okej med det? ja det är ju klart, man vill ju bli accepterad. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

ja för dig är det ju det. din kropp får vara hur hårig/ickehårig som helst utan att bli marginaliserad. 

Min kropp om någon är marginaliserad, det är så synd om mig uhuhuhu

/care    


   
SvaraCitera

Jag har inga naturliga hårstrån på benen menar jag, så för att bli accepterad utan kortbyxor måste jag amputera hår från könsorganet eller armhålorna och klistra fast på benen. Gör jag det? Nej... Jag skiter väl för fan i vad andra tycker. Ledsen JAg menar, såklart en önskar att en var byggd för att passa in men tänker inte göra värsta grejen av det, försöka få andra att anpassa sina preferenser till mig... :$


   
SvaraCitera

S3ON:
Jag har inga naturliga hårstrån på benen menar jag, så för att bli accepterad utan kortbyxor måste jag amputera hår från könsorganet eller armhålorna och klistra fast på benen. Gör jag det? Nej... Jag skiter väl för fan i vad andra tycker. Ledsen JAg menar, såklart en önskar att en var byggd för att passa in men tänker inte göra värsta grejen av det, försöka få andra att anpassa sina preferenser till mig... :$

mm blir kaos då jue! 

om du mått dålit över de hade du kunna sagt att du e cyklist
rakat fö att de ska läka bättre 

började tänka på de som int har nå ögonbryn 🙁
har egna fast mkt ljust så ser typ helt kal ut i ansiktet ibland Rodnar


   
SvaraCitera

Bobby_Blade: om du mått dålit över de hade du kunna sagt att du e cyklist
rakat fö att de ska läka bättre

hade nog mått ännu sämre av att ljuga sådär Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Min kropp om någon är marginaliserad, det är så synd om mig uhuhuhu

/care    

på vad sätt då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jag har inga naturliga hårstrån på benen menar jag, så för att bli accepterad utan kortbyxor måste jag amputera hår från könsorganet eller armhålorna och klistra fast på benen. Gör jag det? Nej... Jag skiter väl för fan i vad andra tycker. Ledsen JAg menar, såklart en önskar att en var byggd för att passa in men tänker inte göra värsta grejen av det, försöka få andra att anpassa sina preferenser till mig... :$

men för fan s3on......... du är smartare än shär


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera

Skadeglädje  


   
SvaraCitera
reben

amen fan va ni tramsar klart ni fattar d tar en massa extra energi o tid fr tjejer att hålla på me sånt här trams???


   
SvaraCitera
b1son

reben:
amen fan va ni tramsar klart ni fattar d tar en massa extra energi o tid fr tjejer att hålla på me sånt här trams???

what ne de bara naturlig grej som vissa tjejer gör för att vissa killar har d som preferens


   
SvaraCitera
penja

Det har en jävla massa energi och tid att lägga på själva rakningen och ännu mer jävla energi att lyssna på hur en massa jävlar kallar det äckligt och oattraktivt. Förihelvete, fattar ni inte att det skadar? 


   
SvaraCitera

penja: fattar ni inte att det skadar?

Att raka eller inte att raka? 


   
SvaraCitera