Aviseringar
Rensa alla

Lättklädd och hårig som kvinna


penja

S3ON:

Att raka eller inte att raka? 

Människors åsikter kring huruvida tjejer ska raka eller inte raka. 


   
SvaraCitera

penja:

Människors åsikter kring huruvida tjejer ska raka eller inte raka. 

av vad, diskussionen vi har i tråden? 


   
SvaraCitera
penja

S3ON:

av vad, diskussionen vi har i tråden? 

Det är inte oskyldigt att uttrycka sina "personliga preferesser" om man samtidigt förklarar att kvinnor som ej ingår i det är äckliga. Det har förkommit i tråden ja, och även i andra liknande trådar på UM. Just denna tråd riktar sig dessutom till tjejer och kvinnor, men ändå lyckas en massa män och killar inte hålla sig ifrån att skriva vad dem tycker om saken. 

Vilket i sin tur leder till att ytterligare en tråd skapats, där googlande osäkra tjejer kommer hamna i jakten på svar om att bli bekräftad. Och åter igen, kommer de få höra att de inte duger.


   
SvaraCitera

penja:

Det är inte oskyldigt att uttrycka sina "personliga preferesser" om man i det samtidigt förklarar att kvinnor som ej ingår i det är äckliga. Det har förkommit i tråden ja, och även i andra liknande trådar på UM. Just denna tråden riktar sig dessutom till tjejer och kvinnor, men ändå lyckas en massa män och killar inte hålla sig ifrån att skriva vad dem tycker om saken. 

Vilket i sin tur leder till att ytterligare en tråd skapas, där googlande osäkra tjejer kommer hamna i jakten på svaren om att bli bekräftad. Och åter igen, kommer de få höra att de inte duger.

Men trådarna har ju oliktänkande personer också.. Jag kan föreställa mig att de får bekräftade för sig att det finns en diskussion om det hela med människor som tycker olika. Måste alla tycka likadant i frågan? 


   
SvaraCitera
penja

S3ON:

Men trådarna har ju oliktänkande personer också.. Jag kan föreställa mig att de får bekräftade för sig att det finns en diskussion om det hela med människor som tycker olika. Måste alla tycka likadant i frågan? 

I dem bästa av världar skulle ingen få ha åsikter och bestämma angående hur någon annan ska se ut. Och jag finner det helt ärligt bara onödigt att killar ens ska yttra sig när det här handlar om huruvida kvinnor tänker kring sin egen hårväxt. 


   
SvaraCitera

penja:

I dem bästa av världar skulle ingen få ha åsikter och bestämma angående hur någon annan ska se ut. Och jag finner det helt ärligt bara onödigt att killar ens ska yttra sig när det här handlar om huruvida kvinnor tänker kring sin egen hårväxt. 

Galen


   
SvaraCitera
penja

S3ON:

Galen

Bra avslut du. Nu ska jag jobba, ha det gött! 


   
SvaraCitera

penja:

Bra avslut du. Nu ska jag jobba, ha det gött! 

dsm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhär ser det ut om jag lyfter på armen in public. När jag heilar och sådant. Det syns inte så vidare mycket men nu börjar det växa ut. Himla intressant. Har aldrig haft såhär mkt hår pga det har varit så självklart för mig att alltid ta bort.

WIN_20160615_18_19_32_Pro.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gud, vet ni vilket alternativ jag helt glömt bort och ingen påpekade?? galet


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
men gud, vet ni vilket alternativ jag helt glömt bort och ingen påpekade?? galet

Att man inte ska ta bort det alls kanske ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:

Att man inte ska ta bort det alls kanske ?

precis!


   
SvaraCitera

välkommen till världen lr ngt 🙂


   
SvaraCitera

Vet inte.

Rakar bara det som man ser oftast men inför icke-jobb Rakar jag ibland allt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum/thread/manscaping

jämför gärna med svaren i den manliga motsvarigheten obs


   
SvaraCitera