Aviseringar
Rensa alla

Läxor på loven! :s


Ämnesstartare

Hej hej.
Enligt mig är loven till för att man ska vila ut sig och orka med skolan sen och inte vara lita skoltrött, men varför får då vissa läxor på loven?
Okej, jag förstår om man får det om man har missat något och ligger efter eller så, men om man ligger där man ska borde man väll inte få det?
När jag gick i femman, sexan och sjuan så fick jag alltid det.
Och mina kompisar som inte går på min skola nu har jätte mycket läxor nu över lovet!

Vad tycker du?


   
Citera
Ämnesstartare

Nej, det ska man inte ha.[n]


   
SvaraCitera

jag har lite
TBH bara skit i dem
banan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett uttryck för den Svenska förtryckarstaten som försöker etablera ett totalt skräckvälde. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]
Förstör syftet med loven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Förstör syftet med loven.

Menar det! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loven är till för att lärarna skall orka med er otacksamma skitungar hela året [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Loven är till för att lärarna skall orka med er otacksamma skitungar hela året

Menar du att man ska ha läxor då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, vi får inte läxor över loven. däremot har vi inlämningar och sånt direkt efter loven ibland och då måste man ofta jobba med det under lovet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har läxor, men det är för att jag inte arbetat i skolan, har dock inte gjort läxorna heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har sex läxor[sad]

Fast de jävlarna har gjort att man hade tre dagar på sig innan och efter för att hinna klart med läxorna. För man har ju inte annat att göra.


   
SvaraCitera

sexläxor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inga läxor men jag har 2 prov efter lovet och lärarna liksom "ööööööh meen du fick redaa på provet en veckaa innan låååvet!!11"...

CP [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

har inga läxor men jag har 2 prov efter lovet och lärarna liksom "ööööööh meen du fick redaa på provet en veckaa innan låååvet!!11"...

haha, det ska alltid vara så xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har prov denna kommande vecka. Det känns surt, men vafan jag ska inte klaga. Jag valde linjen


   
SvaraCitera