Aviseringar
Rensa alla

Laga mat naken


Ämnesstartare

Har ni gjort detta någon gång tjejer?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

typ dagligen..? orka ha kläder på sig någonsin. fritera naken är dock smått livsfarligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
typ dagligen..? orka ha kläder på sig någonsin. fritera naken är dock smått livsfarligt.

Är du nudist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polarn :

Är du nudist?

nä, det skulle jag inte påstå, men jag försöker väl vara naken  i de sammanhang det känns rimligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm gör d hela tiden

älskar att skala morötter med fittan o sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lagar aldrig mat. seriöst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte vara naken när jag lagar mat, vänder jag mig snabbt river jag ner hela kryddhyllan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den glad gopnik:
kan inte vara naken när jag lagar mat, vänder jag mig snabbt river jag ner hela kryddhyllan

Same.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan frågar du bara tjejer för

jag tycker det är nice ibland, om det är varmt och så. Gör dock ganska ont med fettstänk på kuken/buken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte tjej men ja ibland, såvida jag inte steker något eller så, det är rätt otrevligt


   
SvaraCitera

Inte helt naken men i typ pojkvänsskjorta eller t-shirt och trosor har det hänt några gånger. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beauxgoris: pojkvänsskjorta

Hjärta


   
SvaraCitera

pa55iv7_a99r355iv:

Hjärta

Bästa plagget all times. 


   
SvaraCitera

subhuman girl: fritera naken är dock smått livsfarligt.

jag är glad att du lärt dig detta av mig, har gott om ärr från mina (i övrigt framgångsrika) försök att fyllelaga mat åt dig naken.


   
SvaraCitera

Efter att jag fick olja på mig när jag friterade pomfrites (hade pyjamas) så har jag inte varit helt lajbans på att laga mat naken


   
SvaraCitera