Aviseringar
Rensa alla

Lagligt hasch-förlsag på bordet



   
Citera

Oj! Spännande.


   
SvaraCitera

Ordet hasch förekommer en gång i rubriken, en gång i bildtexten, och tio gånger i själva artikeln (oftast som prefix för andra ord), överanvändning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant att se hur Sveriges styrande reagerar på det här om det nu går igenom.


   
SvaraCitera

hoppashoppashoppas


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Ordet hasch

[bigsmile]

men aa, väntar på nästa kapitel


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Såklart en politiker skulle lägga sig i 😛 Det är tur att staten fråntar folk sitt egna ansvar, för vi är ju själva inte kompetenta till att ta ansvar, eller? [party]


   
SvaraCitera

iosib:

http://hd.se/skane/2009/09/24/fri-hasch-i-koepenhamn-stoppas/

meh [shake] lol
politikerna resonerar också väldigt tafatt kring detta
Jag tror att legaliserad cannabis skulle leda till att fler började använda cannabis och att färre gick på annat (dels "tyngre" droger, men också cannabissubstitut)


   
SvaraCitera

Nu kommer danskarna bli ännu dummare, innan var dom danskar, nu kommer dom vara danskar mer maskhål i hjärnan! [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Eriku:

Nu kommer danskarna bli ännu dummare, innan var dom danskar, nu kommer dom vara danskar mer maskhål i hjärnan! [mad][mad][mad]

du än nog dummare än genomsnittsdansken, eller misstar jag mig?


   
SvaraCitera

Genomsnittsdansken är rätt korkad, och vem är du att döma mig och min intelligens?! VA?!


   
SvaraCitera

Eriku:

Genomsnittsdansken är rätt korkad, och vem är du att döma mig och min intelligens?! VA?!

vill egentligen inte döma din intelligens, men inspirerades av ditt uppenbara hat mot danmark [wink]


   
SvaraCitera

Ignorans =/= låg intelligens [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stoppas och stoppas, det har hela tiden krävt att regeringen skulle göra lagändringar (något dom var emot redan när man beslutade sig för att göra en utredning kring hur det eventuellt skulle se ut)

Det som tillsynes ser lite dystert ut är att socialdemokraterna i folketinget inte verkar backa förslaget längre, något man skulle kunna tro dom gjort då dom stödde borgarrådet i att göra undersökningen i våras.

Så det skulle ändå först ske vid nästa val om S fick makten något som ser ganska dystert ut nu, förutom om SF vinner vilket dom dock inte gör.

Sen kan man förundra sig över att dom skulle oroa sig för att det skulle bli mer tillgängligt då det redan är hur enkelt som helst att få tag på i cph..


   
SvaraCitera