Aviseringar
Rensa alla

Lagom lulliga killar spelar cover - vill ha respons!


gött [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack båda två! Kul att ni gillar det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu en Mumford & Sons-låt inspelad. Kom med kritik!


   
SvaraCitera

Men haha åh, tror alltid det handlar om respons när jag ser den här tråden. [crazy] tänker: "jaja alla vill vi ju ha respons liksom, get over it"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt handlar om respons.


   
SvaraCitera

as bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack!


   
SvaraCitera

Enda jag gillade var The Killers låten...kanske nog för att det var den enda jag kände igen, hehe =) Ni har iaf ett eget sound, vilket är bra 😉

Tabs på låten, please? eller körde ni bara på? [bigcheers]


   
SvaraCitera

vill också ha

respons:

[blush]


   
SvaraCitera

pendu:

Men haha åh, tror alltid det handlar om respons när jag ser den här tråden.

Jag också! Blir lite småbesviken när jag efter någon sekund gång på gång inser att den inte handlar om mig (fast nu gör den det ändå! [cool]).

bodyparts:

Allt handlar om respons.

Skriv en låt om mig!

City Mormor:

vill också ha

Är up for grabs. Först till kvarn osv! [blush]


   
SvaraCitera

respons:

Jag också! Blir lite småbesviken när jag efter någon sekund gång på gång inser att den inte handlar om mig (fast nu gör den det ändå! ).

Mm. Måste vara tufft att vara så omtalad och eftertraktad! Vi andra njuter av att bara vara åskådare.

Dold text: haha [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DrTeletubbie:

Tabs på låten, please? eller körde ni bara på?

Vi jammade oss mest igenom hela låten men det är i princip Amaj - B7 - C#m7 - Emaj - Amaj om och om igen genom hela låten. Förutom på "they say the devils water"-delen (där jag för övrigt spelade fel haha) där ska det vara F#m7 - Amaj - C#m7 - E - C#m7 - B7... Med andra ord har vi bara tagit originalackorden och gjort dom till 7-ackord.


   
SvaraCitera