Aviseringar
Rensa alla

lågt BMI - tjock?


Papper

Nomnomnam:

Och man kan väl ändå inte se saker som inte finns, som tjock mage ?

Magen kan inte vara tjock om du inte ens har högt BMI.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Magen kan inte vara tjock om du inte ens har högt BMI.

... konstigt.


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

äs?

Ätstörningar.

äs=du tror du är tjock svälter dig själv har ett onormalt förhållande till mat blablabla o det går ut över ditt liv
bdd: du ser påhittade fulheter hos dig själv o kan ej leva normalt för du e så utseendefixerad (på ett onormalt sätt inte bara ytlig) o det går ut över ditt liv

typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

äs=du tror du är tjock svälter dig själv har ett onormalt förhållande till mat blablabla o det går ut över ditt liv
bdd: du ser påhittade fulheter hos dig själv o kan ej leva normalt för du e så utseendefixerad (på ett onormalt sätt inte bara ytlig) o det går ut över ditt liv

hm, key.


   
SvaraCitera
Papper

Nomnomnam:

... konstigt.

Men det verkar vara många som tror att deras mage är tjock bara för att den inte är helt platt. Men den är inte tjock.

Inte för att det är något fel om den är tjock, jag tycker det är fint med kurviga tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Inte för att det är något fel om den är tjock, jag tycker det är fint med kurviga tjejer.

well, vill ju trivas bra i tajta linnen också, och såna som sitter åt liite mot kroppen också. Och i sommar, fyfan. Antagligen kommer jag knappt vistas ute, såvida jag inte är tvungen till det.


   
SvaraCitera
Papper

Nomnomnam:

well, vill ju trivas bra i tajta linnen också, och såna som sitter åt liite mot kroppen också. Och i sommar, fyfan. Antagligen kommer jag knappt vistas ute, såvida jag inte är tvungen till det.

Okej, men man måste inte vara spinkig eller helt platt för att det ska se snyggt ut med tajta kläder.
Det låter som att du har lite problem med din syn på din kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Okej, men man måste inte vara spinkig eller helt platt för att det ska se snyggt ut med tajta kläder.
Det låter som att du har lite problem med din syn på din kropp.

hmm, men det är svårt när man har perfekta vänner bredvid sig.
eh, ja ._.


   
SvaraCitera
Papper

Nomnomnam:

hmm, men det är svårt när man har perfekta vänner bredvid sig.
eh, ja ._.

Okej, det kan jag förstå. Det kanske beror på dom flesta blir påverkade av media, hur man "ska" se ut. Att man ska vara jättesmal, men alla är ju olika byggda och har olika ämnesomsättning osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Okej, det kan jag förstå. Det kanske beror på dom flesta blir påverkade av media, hur man "ska" se ut. Att man ska vara jättesmal, men alla är ju olika byggda och har olika ämnesomsättning osv.

Grejen är att alla i min närhet är perfekta, en är verkligen jättesöt och säger själv hur många fucking killar som gillar henne, och en annan som är tidigt utvecklad och har så perfekt kropp så det bara inte går, säger att hon är tjock, fast inte ens seriöst. Sedan tar hon inte mig seriöst heller.
Eh, avslöjar alldeles för mycket om mig själv här. Ska nog sluta med de >.<


   
SvaraCitera
Papper

Nomnomnam:

Grejen är att alla i min närhet är perfekta, en är verkligen jättesöt och säger själv hur många fucking killar som gillar henne, och en annan som är tidigt utvecklad och har så perfekt kropp så det bara inte går, säger att hon är tjock, fast inte ens seriöst. Sedan tar hon inte mig seriöst heller.

Aha, men man ska inte alltid jämföra sig med andra, det finns alltid dom som är ser bättre ut eller är bättre. Men det är lättare sagt än gjort. Om man alltid jämför sig med folk som är bättre så har man nog svårt att se hur bra man är själv är.

Nomnomnam:

Eh, avslöjar alldeles för mycket om mig själv här. Ska nog sluta med de >.<

Hehe, nä det tycker jag inte. Fortsätt med det du om det inte är jobbigt för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Aha, men man ska inte alltid jämföra sig med andra, det finns alltid dom som är ser bättre ut eller är bättre. Men det är lättare sagt än gjort. Om man alltid jämför sig med folk som är bättre så har man nog svårt att se hur bra man är själv är.

hm, iofs.

Papper:

Hehe, nä det tycker jag inte. Fortsätt med det du om det inte är jobbigt för dig.

hatar att whina för mycket på folk, speciellt folk jag inte känner, heehe xD


   
SvaraCitera
Papper

Nomnomnam:

hm, iofs.

Det är nog viktigt att försöka se hur bra man själv är så man inte glömmer bort det och bara tänker på folk som är bättre.

Nomnomnam:

hatar att whina för mycket på folk, speciellt folk jag inte känner, heehe xD

Okej. ^^ Men jag har inget emot att höra det. Så kör hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Så kör hårt.

hm, vet inte vad jag ska säga[rolleyes]


   
SvaraCitera
Papper

Nomnomnam:

hm, vet inte vad jag ska säga[rolleyes]

Hehe, var inte rädd för att whina för mig. Det är bara att höra av dig via pm eller nåt om du vill.


   
SvaraCitera