Aviseringar
Rensa alla

lalalalalalala


Lounge
Ämnesstartare

försöker ej tänka på att jag ska plugga hela dagen imorgon

borde sova


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

vill kunna sy

Image


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nähä bilden ville inte funka.. nähä


   
SvaraCitera

smygstartar min sommarkurs (tillika första akademiska ansats på bra länge) i kväll... känns lite förvirrande. har noll pluggvana.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

var en katt


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

smygstartar min sommarkurs (tillika min första akademiska ansats på bra länge) i kväll... känns lite förvirrande. har noll pluggvana.

vad ska du plugga? ska också plugga sommarkurs

vill hellre jobba ska söka jobb


   
SvaraCitera

Lounge:

vad ska du plugga?

Naturgeografi I (15 hp) på distans via SU

Lounge:

vill hellre jobba ska söka jobb

sa upp mig från mitt kvällsjobb i går... det blev för repetitivt och meningslöst i förhållande till offrad fritid. hoppas du hittar nåt vettigt isf


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

Naturgeografi I (15 hp) på distans via SU

ska läsa geologi distans via su [badgrin] nästan samma

Schism:

sa upp mig från mitt kvällsjobb i går... det blev för repetitivt och meningslöst i förhållande till offrad fritid. hoppas du hittar nåt vettigt isf

aha.. skönt att bara skita i jobb man inte gillar. vet inte vad för vettigt det går att fixa utan direkt utbildning men ska väll försöka hitta något extrajobb ba


   
SvaraCitera

Finn ro i att titta på denna typen av meditativt jävla mysig musikvideo, till slut blir du också lika slut i huvudet som mig och får rysningar i kroppen när den måttfullt sminkade Joe Lynn Turner börjar sjunga Day after day vid 00.55.


   
SvaraCitera

slutade min skoldag för typ 20 minuter sen. den började 08:30 imorse. har gått typ 1,5 mil idag, kanske en halvmil av dessa barfota i skapligt jobbig terräng. nu senast barfota i en oupplyst skog, letandes efter fladdermöss.

känner att jag borde kollapsa fullständigt, men jag börjar typ piggna till igen.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

kanske en halvmil av dessa barfota i skapligt jobbig terräng. nu senast barfota i en oupplyst skog, letandes efter fladdermöss.

En hård skoldag med andra hård.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Finn ro i att titta på denna typen av meditativt jävla mysig musikvideo, till slut blir du också lika slut i huvudet som mig och får rysningar i kroppen när den måttfullt sminkade Joe Lynn Turner börjar sjunga Day after day vid 00.55.

oj.. oj vad mysmyspysig.. mitt ordalag tog slut 😛

Leijonsparf:

känner att jag borde kollapsa fullständigt, men jag börjar typ piggna till igen.

visst gör man det när man har slutat plugga och vilat hjärnan med hjärndöd aktivitet i någon halvtimme? helt sick alltså


   
SvaraCitera

Lounge:

ska läsa geologi distans via su [badgrin] nästan samma

[crazy]

då blir du min tellus-vän i sommar, antar jag?

= http://www.tellus.geo.su.se/

"physical geography" är mitt avsnitt... precis under geology. rätt närbesläktat, så att säga.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

En hård skoldag med andra hård.

en rätt normal skoldag, ändå. okej, längre än de brukar vara, men utöver det så var det väl inga konstigheter.

Lounge:

visst gör man det när man har slutat plugga och vilat hjärnan med hjärndöd aktivitet i någon halvtimme? helt sick alltså

vet inte, för min del så var det nog fladdermössen som fick liv i mig igen.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

då blir du min tellus-vän i sommar, antar jag?

herregud vilken ful sida :I

men vad kul! vad gör man som tellusvänner

Schism:

"physical geography" är mitt avsnitt... precis under geology. rätt närbesläktat, så att säga.

ja! jag ska läsa om bergarter och jordens plats i rymden och vad som finns inuti jorden.. konstigt nog har jag något intresse för detta. tycker det är hyperspännande. vad kommer du läsa om?

Leijonsparf:

vet inte, för min del så var det nog fladdermössen som fick liv i mig igen.

sett en fladdermus en gång i hela mitt liv vart hittar man dem


   
SvaraCitera