Aviseringar
Rensa alla

Lampan och Mario - Sambos!


Ämnesstartare

Kan med glädje (och hejdlöst fnissande) meddela att Lampan och Mario numera är sambos.
Vet att ni vill veta.

Image
Vi är lite tardiga.

Dold text: Det borde finnas en forumdel som heter "UM-skvaller, där sådant här hade kunnat läggas. [mad]

Men ja, gratulera, beklaga och släng ur er alla möjliga fördomar eller skrämmande förutsägelser eller vad ni nu vill!


   
Citera
Åtta

Får jag bli gudfader åt erat första (och alla nästkommande) barn?


   
SvaraCitera

Hahaha vad gamla ni är. SAMBOS! Haha. :')


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

UM-skvaller

Fan vad mycket spam som skulle finnas i en sådan tråd, dock!

Vet att ni vet att jag inte ville veta detta. [smile]


   
SvaraCitera

Vad kul [bigsmile][bigsmile][bigsmile] vars bor ni?


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Vet att ni vet att jag inte ville veta detta. [smile]

Hade det funnit en forumdel för allt skvaller så hade du kunnat blocka den och sen slippa läsa det [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hade det funnit en forumdel för allt skvaller så hade du kunnat blocka den och sen slippa läsa det [wink]

Nej, hade nog läst ändå. [cute] Jag läser allt, vad annars ska jag göra de otaliga timmar jag spenderar här? [surprised]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

vars

Du lär ju bo i norrland i alla fall. [crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Du lär ju bo i norrland i alla fall. [crazy][bigsmile]

Neeee hahahhaa alltså jag är stockholmare / dalarna men hade en norrländsk vän som inspirerade mig en gång i tiden och sedan dess har det varit vars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Får jag bli gudfader åt erat första (och alla nästkommande) barn?

Självklart! Under förutsättning att du slänger dig på en ren och galopperar ner hit till civilisationen i tid till dopet.

Oväntad:

Hahaha vad gamla ni är. SAMBOS! Haha. :')

Vet. [blush] Jättefult ord. Ska inte börja kalla honom "min sambo" när jag pratar om honom med andra människor [no-no]

Anarkandi:

Fan vad mycket spam som skulle finnas i en sådan tråd, dock!

En sådan forumdel*
Men det är ju en jättebra idé!

Anarkandi:

Vet att ni vet att jag inte ville veta detta. [smile]

Sant. Men jag vill att alla ska veta [blush]

Lounge fact:

Vad kul [bigsmile][bigsmile][bigsmile] vars bor ni?

Upplands Väsby [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Under förutsättning att du slänger dig på en ren och galopperar ner hit till civilisationen i tid till dopet.

Självklart! Fast varför skulle ni döpa ungen? Ni är väl båda hedningar?

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ska inte börja kalla honom "min sambo" när jag pratar om honom med andra människor [no-no]

Jo, gör det! Ska lätt börja kalla Mimmi för "min sambo" när jag flyttar upp (vilket är om mindre än en månad! [surprised]), i och med att jag beräknar att hon kommer att bo hos mig ganska mycket. [zzz]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Upplands Väsby [smile]

Ah vad kul [crazy][crazy][crazy] kanske man ser er på coop extra lite oftare då


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Sant. Men jag vill att alla ska veta [blush]

Jag vet att du vill att jag ska vilja veta det. 🙂

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Upplands Väsby [smile]

Haha. Åkt förbi där med buss/bil tusen gånger. [cute]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

En sådan forumdel*
Men det är ju en jättebra idé!

Blaargh. Blandar ihop orden hela tiden. Nå, ja, det är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Självklart! Fast varför skulle ni döpa ungen? Ni är väl båda hedningar?

Hm, ja, sant. Men liksom, lika bra att ha det gjort kan jag tycka. Tänk om det bestämmer sig för att bli religiöst sedan och måste döpa sig då, lika bra att ha det gjort [no-no]

Åtta:

Jo, gör det! Ska lätt börja kalla Mimmi för "min sambo" när jag flyttar upp (vilket är om mindre än en månad! [surprised]), i och med att jag beräknar att hon kommer att bo hos mig ganska mycket. [zzz]

Nej, jag vägrar! När jag praktiserade på äldreboende så pratade min handledare alltid om sin sambo, det kändes så... Fånigt. "Min sambo" blablabla. Nej, jag vägrar!
Fast om vi gifter oss i framtiden så ska jag helt klart börja kalla honom för "min make". [cool]


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, jag vägrar!

Men inser du hur mogen och så du skulle verka? Du skulle ju kunna... Köpa snus och cigaretter utan att behöva visa leg. [party]


   
SvaraCitera