Aviseringar
Rensa alla

Lånekort


Ämnesstartare

Ensamvargen:

Var skulle ni då lägga erat lånekort?

Som svar på denna frågan så skulle jag lägga det i en bok som du sedan sätter i bokhyllan eller under sängmadrassen. [wink]

Edit: Töm handväskan och kolla bland dom olika facken och sånt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flip908:

Som svar på denna frågan så skulle jag lägga det i en bok som du sedan sätter i bokhyllan eller under sängmadrassen. [wink]

Snacka om att aldrig hitta det!

Flip908:

Edit: Töm handväskan och kolla bland dom olika facken och sånt 🙂

Man purse FTW! [cool] Nej men, jag har redan rotat igenom alla mina väskor som jag kan tänkas ha lagt dom i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Snacka om att aldrig hitta det!

Haha, eftersom att jag alltid lägger det som jag vill gömma (iaf under sängmadrassen) så är det ju lätt att hitta. Right?

Ensamvargen:

Man purse FTW! Nej men, jag har redan rotat igenom alla mina väskor som jag kan tänkas ha lagt dom i.

Tror det enklaste är att antigen beställa över nätet eller beställa nytt lånekort. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flip908:

Haha, eftersom att jag alltid lägger det som jag vill gömma (iaf under sängmadrassen) så är det ju lätt att hitta. Right?

Jo. Men jag som har typ 100 000 böcker har kanske lite svårare att komma ihåg vilken bok jag gömmer dom i. Right? [blush]

Flip908:

Tror det enklaste är att antigen beställa över nätet eller beställa nytt lånekort. [smile]

Jo. Men kostar 50kr st eller något. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jo. Men jag som har typ 100 000 böcker har kanske lite svårare att komma ihåg vilken bok jag gömmer dom i. Right?

Som du gömmer dom i? Dock trodde jag detta handlade om ett lånekort, ETT! Då kanaske det blir svårt att hålla reda på 20 kort om man ska gömma alla dom i böcker! [surprised] Men jag skulle lagt det i en speciell bok som jag tycker om riktigt mycket. Då är det ju nemas problemas! [cute]

Ensamvargen:

Jo. Men kostar 50kr st eller något.

Kosta vad det kosta vill! Om du nu inte kommer hitta ditt lånekort så kommer du få lägga 50 kr iaf. Och priset är ju så lågt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Inte på skrivbordet. Letat igenom nästan alla högar med papper som jag haft på det också!

Vet du i vilken bostad du lagt dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vet du i vilken bostad du lagt dem?

Hos mamma. Var här innan jag åkte till england och plockade ut dom ur plånboken.

Flip908:

Som du gömmer dom i? Dock trodde jag detta handlade om ett lånekort, ETT! Då kanaske det blir svårt att hålla reda på 20 kort om man ska gömma alla dom i böcker! [surprised] Men jag skulle lagt det i en speciell bok som jag tycker om riktigt mycket. Då är det ju nemas problemas! [cute]

Jo. Det är tre stycken, men iallafall.

Flip908:

Kosta vad det kosta vill! Om du nu inte kommer hitta ditt lånekort så kommer du få lägga 50 kr iaf. Och priset är ju så lågt...

Ja. Kommer säkert bli att jag måste skaffa nya. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja. Kommer säkert bli att jag måste skaffa nya.

Så ja, upp med hakan! Det kommer ordna sig ska du se. [y]


   
SvaraCitera