Aviseringar
Rensa alla

Lång kommer jag bli


Ämnesstartare

Tjena, hur lång tror ni att jag kommer bli? Jag har nyss fyllt 15 år och är cirka 184cm lång. Min far är också ungefär 184,5 cm lång. Mamma är 165cm. Jag kommer ju antagligen växa något år till. Jag gissar på att jag kommer bli runt 187cm. Jag tycker att den perfekta längden för en man är mellan 185-189 cm. Det är ju inte för kort och inte för långt. Men över 190 börjar bli långt tycker jag. 

Tack på förhand. 


   
Citera

Zakarum:
Tjena, hur lång tror ni att jag kommer bli? Jag har nyss fyllt 15 år och är cirka 184cm lång. Min far är också ungefär 184,5 cm lång. Mamma är 165cm. Jag kommer ju antagligen växa något år till. Jag gissar på att jag kommer bli runt 187cm. Jag tycker att den perfekta längden för en man är mellan 185-189 cm. Det är ju inte för kort och inte för långt. Men över 190 börjar bli långt tycker jag. 

Tack på förhand. 

Du har säkerligen stor chans att bli över 190cm. När kom du i puberteten? Har du fått en sk. "Tillväxtspurt" ännu? (Växt som fan på kort tid, typ 10cm 6mån eller liknande)

Tyvärr (på detta plant) var jag tidigare än de flesta och växte som fan i tidig ålder. Var lika lång när jag var 14-15 som jag är idag.

Är 186cm, man skulle vart längre, men men.


   
SvaraCitera

jag slutade växa när jag var 15, blev 187

testa att röka och supa en jävla massa så kanske du slutar växa


   
SvaraCitera

testa lite knark med och ät dåligt med mat


   
SvaraCitera

kanske blir du 190. ska komma i kontakt med mina mediala sidor så kan jag ge dig 1 bra svar sen


   
SvaraCitera

Du landar på 2,15m, grattis!


   
SvaraCitera

loldvärg


   
SvaraCitera

passe:
loldvärg

Bussiga klubben ser jag :@


   
SvaraCitera

Järn:
jag slutade växa när jag var 15, blev 187

testa att röka och supa en jävla massa så kanske du slutar växa

Han är femton, tror du inte att han redan gjort sånt i ett par år?
Jag menar, ts är väl inte efterbliven. Eller hur ts? Eller hur?


   
SvaraCitera

Iron: Han är femton, tror du inte att han redan gjort sånt i ett par år?

Coola gänget va! 


   
SvaraCitera

Iron:

Han är femton, tror du inte att han redan gjort sånt i ett par år?
Jag menar, ts är väl inte efterbliven. Eller hur ts? Eller hur?

Hej Jasin <3


   
SvaraCitera

du kommer bli fem kvistar lång


   
SvaraCitera