Aviseringar
Rensa alla

Lång, rakad, mullig, stora tuttar? :O


Ämnesstartare

Tjingeling 🙂
Tänkte bara fråga, spännande att veta... 🙂 Hur vill ni killar att man ska vara? Inte för att jag kommer ta till mig så mycket, jag är den jag är. Men ändå, kul att veta hur olika folk tycker. Ska man vara orakad eller rakad? Lång eller kort? Smal/Spinkig eller Mullig/tjock? Stora eller små tuttar? Hur ser snygga ben ut? :O Haha [confused]

Puss


   
Citera

Men skärp dig. Palla anpassa sig apmycket.


   
SvaraCitera

mjölk:

snygg kille på din avatar. grr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineberggren:

Hur vill ni killar att man ska vara?

kåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

en skärp dig. Palla anpassa sig apmycket.

Men hallå? Jag har inte tvingat dej att svara.... Undrar bara 🙂 Som sagt var, kul att veta ^^


   
SvaraCitera

Nobody Told Me:

snygg kille på din avatar. grr.

Mitch Hewer [y]


   
SvaraCitera

Inte för tjock inte för smal. Rakad mellan benen är nice. Vissa passar i små bröst andra i lite större, är inte så jävla noga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineberggren:

mjölk: en skärp dig. Palla anpassa sig apmycket.

Skrev ju åxå att jag inte anpassar mej, men fortfarande kul att veta 🙂


   
SvaraCitera

Carolineberggren:

Men hallå? Jag har inte tvingat dej att svara.... Undrar bara 🙂 Som sagt var, kul att veta ^^

Haha jag brukar svara i trådar trots att ingen tvingar mig [rolleyes] Knasboll. Nej men seriöst, du är säkert topp som du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Haha jag brukar svara i trådar trots att ingen tvingar mig [rolleyes] Knasboll. Nej men seriöst, du är säkert topp som du är.

Heeh, jaa ibland är jag knasig (: Håller med Nobody told me, heeeting du har som bild (a) Haha 😀


   
SvaraCitera

Mellan på allt.


   
SvaraCitera

Carolineberggren:

Heeh, jaa ibland är jag knasig (: Håller med Nobody told me, heeeting du har som bild (a) Haha 😀

Yesss han är snyggig [smile]


   
SvaraCitera

Lång och smal är finast och bär upp kläder bäst men det finns inget ska, skönheten ligger i betraktarens öga. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka sånahär töntiga trådar. du märker väl själv om du får killar eller inte ?


   
SvaraCitera
Hando

Du ska vara barbie-material annars nej tack[rolleyes]


   
SvaraCitera