Aviseringar
Rensa alla

Lång som tjej?


Du är lika lång som jag, jag vill ha någon som är +-10cm än mig helst Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
så länge det inte rör sig inom extremer, dvs dvärg eller en god bit över 2 m så bryr sig ingen

Motsvarigheten att vara 185 som tjej är att vara 210  som kille... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
så länge det inte rör sig inom extremer, dvs dvärg eller en god bit över 2 m så bryr sig ingen

ingen brys sig och det är därför alla kommenterar min längd? 🙂


   
SvaraCitera

ni suger allihopa


   
SvaraCitera

Det kommer att jämna ut sig sedan. När man var 15 fanns det ju jämnåriga killar som var runt 140 herregu. Låter bli att nämna hur patriarkalt betingat det är att tjejer ska vara kortare, yngre och mindre etc pga det vet vi ju alla redan.


   
SvaraCitera

Fkpaw:
ni suger allihopa

gillar den här nya bittra fkpaw


   
SvaraCitera

dinkompis:
det är lika jobbigt för korta killar

+1


   
SvaraCitera

Fkpaw:
ni suger allihopa

förutom jag 


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

gillar den här nya bittra fkpaw

now kiss


   
SvaraCitera

Jag är 168cm o brukade tycka jag var sjuukt lång tills jag träffa några som var sjuuuuukt mycket längre än mig typ nästan 2 meter eller nått världen e full med långa människor o långa killar för ja de är ju den bästa sorten var glad att du inte är superkort min kusin är typ 25 o är hälften så kort som jag är o det lider hon jättemycket av. Va glad att du e lång o inte kort för ja hon är snygg men mindre sexig för att hon e såå kort


   
SvaraCitera
b1son

NicoleF:
Jag är 168cm o brukade tycka jag var sjuukt lång tills jag träffa några som var sjuuuuukt mycket längre än mig typ nästan 2 meter eller nått världen e full med långa människor o långa killar för ja de är ju den bästa sorten var glad att du inte är superkort min kusin är typ 25 o är hälften så kort som jag är o det lider hon jättemycket av. Va glad att du e lång o inte kort för ja hon är snygg men mindre sexig för att hon e såå kort

menade du 186


   
SvaraCitera

Nä menade 168 vet det är inte alls långt men fick ofta höra amen guud så lång du blivit o sånt från olika så ja speciellt när jsg bodde utanför sverige ett år var alla där mycket kortare än folk i sverige så ja jag trodde jag var sjukt lång


   
SvaraCitera
b1son

NicoleF:
Nä menade 168 vet det är inte alls långt men fick ofta höra amen guud så lång du blivit o sånt från olika så ja speciellt när jsg bodde utanför sverige ett år var alla där mycket kortare än folk i sverige så ja jag trodde jag var sjukt lång

måste säga att det är sjukt okänsligt att skriva i en tråd av en tjej som har komplex för att hon är 185
det är stor skillnad på att känna sig lång o va genomsnittslängd o att faktiskt vara fucking lång


   
SvaraCitera

Ja men jag säger bara att jag trodde att jag var sjukt lång men att det finns längre. Det finns alltid längre 


   
SvaraCitera

Tycker det är snyggt med långa tjejer.
Antagligen för att jag är väldigt lång själv. 


   
SvaraCitera