Aviseringar
Rensa alla

Lång = större kuk?


Ämnesstartare

Är det sant att större händer, större fötter, att vara lång mm har en koppling till penisstorlek? Jag är 17 år 172cm lång med småa händer och kring 42-43 i skostorlek. Men min penis år 19cm lång och 14,5cm omkrets, hade jag bara tur?


   
Citera
Ämnesetiketter
sies
 sies

Jag tror inte penisstorleken har direkt koppling till ens händer, fötter eller längd. Visst kan det vara lite kopplat, men främst är det ju genetiken inom din familj. Så, ja, man kan väl säga att du hade tur om du är nöjd med din penis. 

Det är som att säga att det var tur att man fick gröna ögon. Eller otur om man inte ville ha det. Hur som helst så beror det på generna i din familj. 


   
SvaraCitera

låter orimligt. Jag kan inte komma på någon biologisk förklaring


   
SvaraCitera

17 år Små händer stora fötter 172 cm lång men så stor att folk inte tror det när man säger det. O jag hatar det. Det e bara skit o problem med ALLT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobe1:
17 år Små händer stora fötter 172 cm lång men så stor att folk inte tror det när man säger det. O jag hatar det. Det e bara skit o problem med ALLT

Kan relatera så sjukt mycket med dedär, de flesta jag känner trodde/tror att jag har liten


   
SvaraCitera

Jag känner igen ditt namn 


   
SvaraCitera

Jag är 14 år. Mina fötter är runt storlek 43 och jag har stora fötter. Min kuk är 17,5 i stånd. Tolka det som du själv vill


   
SvaraCitera