Aviseringar
Rensa alla

Långa/Korta tjejer?


Ämnesstartare

Okej, jag är kille och hetero men har ett tag nu funderat på vad ni andra grabbar föredrar för längd på tjejer. 

Jag själv är en kille på 188 cm ungefär och föredrar tjejer som är runt 175-180 cm. Jag kan tycka att tjejer på 160-165 är söta men ingenting jag går igång på på samma sätt som en lång tjej. Jag tror det har att göra med att man på något sätt får mer respekt för en tjej som är ungefär i sin egen längd/längre eftersom att man som kille "ska" vara längre än tjejen.  För mig så känns det som att den längre tjejen kan klara sig på egen hand medans den kortare skulle vara mer i behov av en "lång och ståtlig" man.

Det är så de är för mig, hur är det för er grabbar?

Kort tjej: 150-165      Medel: 165-172   Lång: 172-180  Längre än så: 180+


   
Citera

vadever så länge som det inte är extremt åt något håll


   
SvaraCitera

Vf skulle en kort tjej vara i behov av en lång man? Jag fattar inte

hur orkar ni ens basera era krav o smak på såna här fjanterier


   
SvaraCitera

"Tror att korta killar nt når kaffet i min pappas hemstads ica pga d ligger alltid högst upp... vill df nt ha en kort kille"


   
SvaraCitera

lol who gives a fuck 

mellan 1 och 3 meter är väl lagom.


   
SvaraCitera
Kudhos

Tänker inte på sånt. Iaf inte så specifikt. Annan grej om hon är superduperkort eller superduperlång. Är 192-193 cm och skulle kunna vara med någon ur alla dina exempel.


   
SvaraCitera

Snowwwiee:
Okej, jag är kille och hetero men har ett tag nu funderat på vad ni andra grabbar föredrar för längd på tjejer. 

Jag själv är en kille på 188 cm ungefär och föredrar tjejer som är runt 175-180 cm. Jag kan tycka att tjejer på 160-165 är söta men ingenting jag går igång på på samma sätt som en lång tjej. Jag tror det har att göra med att man på något sätt får mer respekt för en tjej som är ungefär i sin egen längd/längre eftersom att man som kille "ska" vara längre än tjejen.  För mig så känns det som att den längre tjejen kan klara sig på egen hand medans den kortare skulle vara mer i behov av en "lång och ståtlig" man.

Det är så de är för mig, hur är det för er grabbar?

Kort tjej: 150-165      Medel: 165-172   Lång: 172-180  Längre än så: 180+

haha yäy, är 178 cm lång tjej, har alltid haft lite komplex för min längd och nu blev jag lite glad Cool

Grovan:
lol who gives a fuck 

mellan 1 och 3 meter är väl lagom.

Mycket glad


   
SvaraCitera

Alla tjejer Hjärta


   
SvaraCitera

Långa tjejer är otroligt avtändande, iaf om hon är längre än mig.


   
SvaraCitera

Grovan: who gives a fuck


   
SvaraCitera
b1son

min drömkvinna e miranda hart hon e 185 cm lång


   
SvaraCitera

nån som inte är dvärg och inte över 229


   
SvaraCitera

160-170 cm är lagom. 


   
SvaraCitera

fuckyou


   
SvaraCitera

Jag attraheras inte av tjejer som är 155cm- och kortare och 190cm+ där emellan spelar det ingen större roll alls. Det har lite med att göra att jag är 187cm lång och jag vill gärna ha en tjej som är i min storlek eller vad man nu ska säga.


   
SvaraCitera