Aviseringar
Rensa alla

Långa kukar, varför denna hysteri?


Ämnesstartare

Vad är det för speciellt med långa kukar? Om man tänker på att de flesta fittorna har ett djup på cirka 8-10cm är det ganska meningslöst med långakukar på uppåt 20-25cm?

Det som skulle kunna vara intressant är grovleken på kuken men då fittan anpassar sig efter storleken så är nog inte grovleken så väsentligen?

Visst vissa kanske tänder på att en kuk är lång och stor rent estetiskt sett men finns det verkligen någon fördel rent funktionsmässigt/njutningsmässigt?

Varför jag skapat denna tråd är för att det sådan hysteri kring kukstorlekar. Det finns till och med något som heter "penisförlängning", jag tycker personligen att det är lite lol Galen


   
Citera
Ämnesstartare

mrman: Om man tänker på att de flesta fittorna har ett djup på cirka 8-10cm

Det kan väl ändå inte stämma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det kan väl ändå inte stämma?

Hur djupa brukar dom vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hur djupa brukar dom vara?

Skulle säga mer än 15cm. Men du menar kanske inte under sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Vad är det för speciellt med långa kukar? Om man tänker på att de flesta fittorna har ett djup på cirka 8-10cm är det ganska meningslöst med långakukar på uppåt 20-25cm?

Det som skulle kunna vara intressant är grovleken på kuken men då fittan anpassar sig efter storleken så är nog inte grovleken så väsentligen?

Visst vissa kanske tänder på att en kuk är lång och stor rent estetiskt sett men finns det verkligen någon fördel rent funktionsmässigt/njutningsmässigt?

Varför jag skapat denna tråd är för att det sådan hysteri kring kukstorlekar. Det finns till och med något som heter "penisförlängning", jag tycker personligen att det är lite lol Galen

Nää, det där stämmer ej. Vet inte exakta centimetrar, men någon b-rud kanske kan svara.

För att kuken är det manligaste man har. Ju större manlighet desto mer Man är man. Antar väl att det har med det att göra i runda slängar..


   
SvaraCitera

Fittan blir ju lite större vid sex men fattar inte riktigt ändå vad man ska med en kuk över 20 cm till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Men du menar kanske inte under sex?

Jag sökte bara på fittdjup.


   
SvaraCitera

Bra att ha stor kuk när man har snoppmätartävlingar


   
SvaraCitera
mynona

Med stor kan det ju också handla om tjockleken snarare än längden, om det nu är storleken som är ämnet för diskussionen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Jag sökte bara på fittdjup.

Om du provar en någon gång så kommer du nog märka att 8cm inte stämmer så bra med verklighetenBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Bra att ha stor kuk när man har snoppmätartävlingar

Precis!

Kommer ihåg när man gick i 5-6an. I omklädningsrummet efter idrotten i skolan brukade vi ha "Ståndtävling" det var lite kul på den tiden. Gick till som det låter, man skulle få stake först. Fanns en mästare på denna tävling... Problematiken och ironin nu i efterhand är rätt stor då han är bög "officiellt" sedan ett tag tillbaka.


   
SvaraCitera

Armagedda:

Precis!

Kommer ihåg när man gick i 5-6an. I omklädningsrummet efter idrotten i skolan brukade vi ha "Ståndtävling" det var lite kul på den tiden. Gick till som det låter, man skulle få stake först. Fanns en mästare på denna tävling... Problematiken och ironin nu i efterhand är rätt stor då han är bög "officiellt" sedan ett tag tillbaka.

Haha på riktigt, gör pojkar sånt i omklädningsrummen...?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Haha på riktigt, gör pojkar sånt i omklädningsrummen...?!

Aa, vi gjorde det åtminstone 😉
Snoppmätartävlingar kan jag tänka mig existerar på väldigt många skolor. Det var inga problem att dra upp dasen samtidigt som 10-15 andra o skinna på så att säga. Vann tyvärr aldrig, men men, det var ju ett tag sedan.


   
SvaraCitera

Armagedda:

Aa, vi gjorde det åtminstone 😉
Snoppmätartävlingar kan jag tänka mig existerar på väldigt många skolor. Det var inga problem att dra upp dasen samtidigt som 10-15 andra o skinna på så att säga. Vann tyvärr aldrig, men men, det var ju ett tag sedan.

Hahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Visst vissa kanske tänder på att en kuk är lång och stor rent estetiskt sett men finns det verkligen någon fördel rent funktionsmässigt/njutningsmässigt?

Är det inte mer njutbart om man är riktigt jävla tänd då? 😉


   
SvaraCitera