Aviseringar
Rensa alla

Långa penisar är fula.


Ämnesstartare

Ja långa penisar är fakiskt fula, ni borde skämmas, den står fult och har ingen rak hålling och en andra massa saker. Fatta ni är bara avundsjuka på oss som har korta, har själv en på fem centimeter och är 21 år vilket jag är stolt över men ni är så jävla avundsjuka på oss så ni måste försöka håna oss men vet ni, vi tar inte åt oss för vi är bra mycket snyggare än er, så dom med 15+ och uppåt är asfula, långa och fula.
[mad]


   
Citera

[chocked]


   
SvaraCitera

Hahaha, Låter som den blivit förolämpad!

Alltå, penisar är faktiskt inte vackra att se på över huvudtaget om man frågar mig! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Alltå, penisar är faktiskt inte vackra att se på över huvudtaget om man frågar mig! 😛

Jo, min är ju snygg, jag tyckte det framkom utmärkt. [mad]


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Jo, min är ju snygg, jag tyckte det framkom utmärkt.

Okej okej! Du har en skit snygg penis! [chocked]


   
SvaraCitera

Men den måste juh bli lite längre än 5 cm när den är "glad"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Okej okej! Du har en skit snygg penis!

Tack, skickar en bild.


   
SvaraCitera

Jag tycker att långa är riktigt fina jag, förutsatt att de har tjocklek att väga upp längden med, ser lite konstigt ut med en lång som har under 15 i omkrets liksom...


   
SvaraCitera

Seriösa klubben, öppna en txt fil och skriv av dig där istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CarlPhilip:

Seriösa klubben, öppna en txt fil och skriv av dig där istället.

Du är bara avundsjuk.


   
SvaraCitera

Grillspett.


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Du är bara avundsjuk.

Jo du kan ju fortsätta intala dig själv det även fast du vet att jag har rätt när jag säger att du är en liten nolifer som sitter och hittar på saker på forum, sen om det nu är ett problem du har så har problem att prata om det. ^^,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CarlPhilip:

Jo du kan ju fortsätta intala dig själv det även fast du vet att jag har rätt när jag säger att du är en liten nolifer som sitter och hittar på saker på forum, sen om det nu är ett problem du har så har problem att prata om det. ^^,

Vafan menar du, det här är allvarliga grejer vi pratar om, jag skulle aldrig kunna skoja om något sånt. [mad]


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Vafan menar du, det här är allvarliga grejer vi pratar om, jag skulle aldrig kunna skoja om något sånt. [mad]

Whatever u say champ ^^,


   
SvaraCitera

de är allafall könare för kvinnorna[wink]


   
SvaraCitera