Aviseringar
Rensa alla

långa tjejer


Buddah:

Nä, har du fått om bakfoten.

Du gillar korta, tjocka och fula ben? [confused]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Du gillar korta, tjocka och fula ben?

Ah för det finns ju inga mellanting ;ppPPPpPPpPP

Överdrivet långa och smala ben ser bara tantigt ut imo.


   
SvaraCitera

Buddah:

Överdrivet långa och smala ben ser bara tantigt ut imo.

Brukar inte tanter vara korta?


   
SvaraCitera

ah, hatar dessa trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Modellagenturer gillar det....och killar brukar ju gilla att dejta modeller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

ah, hatar dessa trådar

vrfr?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det handlar om proportionerna. både superlånga och superkorta tjejer kan vara snygga och kroppsformen stämmer med längden.


   
SvaraCitera

pandan234:

vrfr?:)

pga påminns om att jag är lång och har dålig hållning osv


   
SvaraCitera

så länge du inte är runt 190 så är det lugnt. jag är 182 eller så tror jag, så jag tycker det är snyggt iaf


   
SvaraCitera

Zapetta:

Brukar inte tanter vara korta?

Tänkte mer på stilen. Och med tant menar jag typ 45-årig kvinna som försöker se snygg ut och har typ högklackat och äckliga långa seniga ben ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

pga påminns om att jag är lång och har dålig hållning osv

förstår:) jag försöker tänka possitivt och tänka att såna här trådar lixom hjälper mig när jag får veta att andra också har det som jag har det:) du kanske inte vill svara men hur lång e du då? har en pappa som var ca 1.97 när han var arton, det måste också ha vart jobbit.. men jag tycker iaf att allt blir bättre om man pratar om det;)


   
SvaraCitera

pandan234:

jag försöker tänka possitivt och tänka att såna här trådar lixom hjälper mig när jag får veta att andra också har det som jag har det:)

alla skriver i dessa trådar att det är okej OM man är smal och har bra hållning. då detta inte funkar in på mig så blir det inte att jag tänker "possitivt".

pandan234:

du kanske inte vill svara men hur lång e du då?

har mätt allt mellan 182-186..

pandan234:

har en pappa som var ca 1.97 när han var arton, det måste också ha vart jobbit..

mjo, fast mer accepterat som man. jobbigt för ryggen dock!

pandan234:

men jag tycker iaf att allt blir bättre om man pratar om det;)

lol ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

pga påminns om att jag är lång och har dålig hållning osv

förstår:) men för mig är det tvärt om, när jag läser och ser att fler har det som mig så blir det lixom bättre på nåt sätt, hade också dålig hållning förut och jag säger inte att det är lätt, men försök sträck på dig så ska du se att folk uppfattar dig bättre ståltare! även fast du inte är det på insidan egentligen (som jag) jag hatar verkligen att vara lång men man får försöka göra nåt gott av det tror jag:) haha detta är hur jag tänker.. dags att "sätta planen i verket" också hehe:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush][blush][blush]sry för två svar det första försvann först så skrev ett "nytt"


   
SvaraCitera

Buddah:

Och med tant menar jag typ 45-årig kvinna som försöker se snygg ut och har typ högklackat och äckliga långa seniga ben ;p

Hahahaha ewww, du beskriver just nu min chef


   
SvaraCitera