Aviseringar
Rensa alla

Långklänning...?



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vulkan:

vill du att de ska finnas i en vanlig affär eller går internetbutiker bra? hur fina och hur billiga ska de vara? fest/vardags?

Båda typer av butik går bra!
Gärna under 400:-.. Och vardags, gärna blommigt eller mönstrat på annat vis :p


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Denna skulle du passa i

ÅH<3
Ja det skulle jag[cool]
Skitfin, grejen är bara att jag ska ha den i en klosterbyn så urringningen är inte ultimat.. men jag ska ändå ha sjal över axlarna så det är lungan.[cool]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

att jag ska ha den i en klosterbyn

Detta borde du nämnt innan, fast då kanske folk skulle länkat till nunneloppisar iof. Vad är klosterbyn, vrf ska du dit osv?
Hittade denna också, men den är inte klosteraktig för fem öre, så kanske onödigt att länka iof.
http://www.halens.se/Product/051243?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filte...


   
SvaraCitera

isola:

Oftare tanter än unga tjejer? *har fördomar om att tanterna beställer lite leksaker samtidigt som de beställer nya grytlock & dyl*

Dunno, har själv inte fått beställning på något sådant. Vet arbetskamrater som har bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Detta borde du nämnt innan

Äsch då :p
Ska ju även ha den efter ^^

isola:

fast då kanske folk skulle länkat till nunneloppisar iof.

: DD<3<3

isola:

Vad är klosterbyn, vrf ska du dit osv?

Taize i Frankrike, det är en pilgrimsresa 🙂


   
SvaraCitera

Buddah:

Dunno, har själv inte fått beställning på något sådant. Vet arbetskamrater som har bara.

Din dag kommer nog, hang in there!


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Taize i Frankrike, det är en pilgrimsresa 🙂

Ska du ut och missionera för hedningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ska du ut och missionera för hedningar?

Äh? Nej?

Halens verkar inte vela att man handlar hos dem i och med att man inte kan gå vidare med sin beställning mer än att fylla i sina uppgifter.[smile][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Skitfin, grejen är bara att jag ska ha den i en klosterbyn så urringningen är inte ultimat..

ÖÖöööh va fan [tard]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Halens verkar inte vela att man handlar hos dem i och med att man inte kan gå vidare med sin beställning mer än att fylla i sina uppgifter.[smile][mad][mad][mad][mad]

Men man måste fylla i dem först osv

Luna Lovegood:

Äh? Nej?

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men man måste fylla i dem först osv

Jao men det gick ej att byta från "Tidigare kund" (eller fan det stod) till "Ny kund" men sen gick det, sen var det bajs igen för då kunde man ej gå vidare på sidan.. Men nu är den beställd (med rabattkod till och med[cool][cool]).

isola:

[blush][love]

[crazy][blush][love]

McLuver:

ÖÖöööh va fan [tard]

isola:

[love]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Jao men det gick ej att byta från "Tidigare kund" (eller fan det stod) till "Ny kund" men sen gick det, sen var det bajs igen för då kunde man ej gå vidare på sidan.. Men nu är den beställd (med rabattkod till och med[cool][cool]).

Vad fick du rabattkoden ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad fick du rabattkoden ifrån?

Äh... googlade "rabattkod halens" [cool]


   
SvaraCitera