Aviseringar
Rensa alla

Långlångdistans


smisk:

Nä, kunde inte komma över att han varit min vän sedan forever.

eller så insåg du att han gick på åva? [wink]
men går inte åva längre [blush]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

eller så insåg du att han gick på åva? [wink]

Image

Roslagsvatten AB:

men går inte åva längre [blush]

Hjälper dig inte här, inte. [no-no]


   
SvaraCitera

smisk:

Hjälper dig inte här, inte.

vrf tkr du ÅVAs naturkillar är pluggistöntar? [cry]


   
SvaraCitera

Ont: när träffa du grabben från nederländerna sist?


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

Ont: när träffa du grabben från nederländerna sist?

I somras.

Roslagsvatten AB:

vrf tkr du ÅVAs naturkillar är pluggistöntar? [cry]

för att jag kan [rolleyes]


   
SvaraCitera

smisk:

I somras.

o du blev kär i han nu? :S

smisk:

för att jag kan

men jag är ju inte det [blush]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

o du blev kär i han nu? :S

Njäe, men vi har ju haft kontakt över telefon och internet och så... det har ju vuxit fram. Han är verkligen någon jag skulle kasta mig över, om han bodde närmare.

Roslagsvatten AB:

men jag är ju inte det [blush]

Du var [no-no]


   
SvaraCitera

smisk:

Det är väl troligtvis lite det det lutar åt, att jag studerar där eller han jobbar här, om några år, men vem orkar vänta så länge? 🙁

Ja fråga min syrra XD Men är man kär så [blush][love][smile]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Surina:

Ja fråga min syrra XD Men är man kär så [blush][love][smile]

Kärlek för all del, jag är ganska nöjd om jag har några mål mat om dagen och en bra bok att läsa [rolleyes]


   
SvaraCitera

smisk:

Jag är däremot väldigt van vid att behöva gå runt med obesvarade känslor, jag tror att jag (på gott och ont) skulle klara av just känslobiten ganska bra. Kanske att jag skulle bli lite rastlös, bara.

Och i och med det så har du ju nästan svarat på din egen fråga ju[smile] Varför inte försöka?


   
SvaraCitera

smisk:

Kärlek för all del, jag är ganska nöjd om jag har några mål mat om dagen och en bra bok att läsa [rolleyes]

[shake] okej...jag spenderar 880 kr i mån [y] på tåg till min kille [smile] utan det skulle inte jag klara mig [blush][love]


   
SvaraCitera

Tycker att du ska ge det en chans.
Det finns ju en chans att det funkar - och funkar det inte har ni åtminstone försökt. [smile]


   
SvaraCitera

Sned:

När blev det jättespännande med holländare?

Om inte min geografi suger sten hårt kanske det är spännande med holländare är att det finns amsterdam.... Men tror helt klart att min geografi suger hårt. Mobba mig om jag har fel snälla xD


   
SvaraCitera

Hade en tjej som flyttade till Schweiz, det höll tre veckor till vi båda hade hittat andra kärleksobjekt. Fast din situation är ju lite annorlunda, så det kanske kan funka [crazy]


   
SvaraCitera

smisk:

Mjo, det skulle ju isf vara om jag fick hjälp rent ekonomiskt, men jag ska försöka hora mig till ett jobb snart, så det kanske inte behövs heller.

Jobb vore nog väldigt fördelaktigt, för det krävs ju att man kan träffas inte alltför sällan tror jag för att det skall funka. Sen att om det är något att fortsätta på, så kanske man tillslut flyttar närmre varandra ;o


   
SvaraCitera