Aviseringar
Rensa alla

Långt hår på kille? Hjälp!


Ämnesstartare

...sparar till långt hår, nu är det halv långt, dvs så långt att det är irriterande, fast inte så långt att man kan sätta upp det i en svans.

Så, vilka alternativ finns det för killar som sparar till långt hår?
En tjej kompis tyckte att jag skulle prova hennes diadem vilket såg fett snyggt ut...förutom att diademet var rött med en blomma på. Finns det diadem för killar?

Jusst nu går jag runt med keps typ hela tiden, fast det ser inte så snyggt ut (ser ut som nån jävla luffare).

Några bra ideer?


   
Citera
Ämnesetiketter

Alltså diadem.. jesus. Naaaaaaah. Har väll sett vissa killar med typ gummisnodd diadem runt huvudet? Vet inte om det är så snyggt dock.

Ha i hårprodukter så det håller sig mera på plats så blir det nog inte lika irriterande. Gärna snelugg. [crazy]


   
SvaraCitera

pic?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså diadem.. jesus. Naaaaaaah. Har väll sett vissa killar med typ gummisnodd diadem runt huvudet? Vet inte om det är så snyggt dock.

...gumminsnodd diadem? Är det som det låter, dvs en gummisnodd? Jag har extremt lockigt hår så snelugg funkar nog inte. Ser bäst ut när man kan kamma det bakåt, problemet är att det inte ligger på plats om man inte andvänder löjligt mycke hårvax, och då ser det ganska skabbigt ut.

Complicated:

pic?

Nope. Har erkänt massa dumheter här, varav vissa är olagliga...tänker forsätta vara så anonym som möjligt.


   
SvaraCitera

Diadem är inte snyggt på tjejer heller.


   
SvaraCitera

Bara att stå ut är min erfarenhet, dock så är jag ganska luffig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Några bra ideer?

Lounge fact:

snelugg.

Lounge fact:

hårprodukter

Annars tycker jag inte att killar ska ha diadem


   
SvaraCitera
kachin

gummiband ja eller låt det bara vara?
vill man vara fin får man lida pin [zzz]


   
SvaraCitera

Platta det, styla det och ragga med det!


   
SvaraCitera

Sofie Peters:

Platta det,

Hej^^ Välkommen tillbaka, typ:P

Men vad är det för idé att alla som har lockigt ska platta? Låtom oss alla se likadana ut, eller vadå?


   
SvaraCitera

PLATTA INTE

fett snyggt med lockigt hår på killar


   
SvaraCitera

Enligt mig ar den här frisyren snygg.
Om du inte vill att håret ska va lika flygigt är det bara att platta det och ta i någon kräm.

_music.jpg


   
SvaraCitera

Nachac:

Hej^^ Välkommen tillbaka, typ:P

Hejje ^^

Nachac:

Men vad är det för idé att alla som har lockigt ska platta? Låtom oss alla se likadana ut, eller vadå?

mjölk:

PLATTA INTE

Det är helt enkelt mer hanterbart med platt hår. Han kan antagligen sätta upp det med tofs om han plattar det.


   
SvaraCitera

Sofie Peters:

Det är helt enkelt mer hanterbart med platt hår. Han kan antagligen sätta upp det med tofs om han plattar det.

Men han kanske har fina lockar. Tycker han borde göra någotv med dem inräknade istället.

Den Lockhårige har talat.

mjölk:

fett snyggt med lockigt hår på killar

[cute]


   
SvaraCitera

Nachac:

[cute]

;D


   
SvaraCitera