Aviseringar
Rensa alla

långt i mellan oss! hjälp!


Ämnesstartare

behöver verkligen hjälp!

Jag har träffat en tjej som bor ca 100mil ifrån mig ! Jag träffade henne i verkligheten så inte via internet. jag vet inte hur jag ska göra , är inte 18 så kan liksom inte bara bestämma mig för att åka till henne.

Jag vill verkligen träffa henne igen ! Vi träffades i ungefär 3-4 dagar sen skulle hon hem. Som sagt vill verkligen träffa henne men vet inte hur! Det kanske låter lite i dagarna men varje gång jag såg henne pirrade det i magen. Kan bara säga att jag saknar hon !

Så kan ngn hjälpa mig! snälla ! [cry][sad]


   
Citera
smisk

Oj, låter precis som mitt förra förhållande. Det höll iofs i tre månader, så det är väl alltid nåt. Men jag har lärt mig att leta efter närmare killar, känns säkrare så. Iaf billigare.
Besides, you're young! Hon är inte den enda damen som kommer få ditt hjärta att klappa 🙂


   
SvaraCitera

när man känner sådär... så ska man gå emot sitt hjärta och ge fan i att komplicera saker.

det kanske känns fucked, men det kommer kännas ännu mer fucked om du blir ännu mer känslomässigt involverad och allt skiter sig sen


   
SvaraCitera
smisk

Blivande_japan:

det kanske känns fucked, men det kommer kännas ännu mer fucked om du blir ännu mer känslomässigt involverad och allt skiter sig sen

True words.
Man kan behålla de trevliga dagarna som ett minne istället [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

när man känner sådär... så ska man gå emot sitt hjärta och ge fan i att komplicera saker.

det kanske känns fucked, men det kommer kännas ännu mer fucked om du blir ännu mer känslomässigt involverad och allt skiter sig sen

men hur ska jag göra det då ? ''/


   
SvaraCitera

karL:

men hur ska jag göra det då ? ''/

inte träffa henne mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

inte träffa henne mer?

läste du hela mitt första inlägg ?


   
SvaraCitera

karL:

läste du hela mitt första inlägg ?

ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag vill ju verkligen träffa henne igen, för vi ''va'' bara inte utan även strulade/hångla x-antal gånger och varje gång jag va med hon fick jag koncentrera mig på att inte göra bort mig, och så har jag aldrig känt förut när jag varit med ngn tjej. Så det var verkligen ngt speciellt med hon. Men eftersom ni tycker att jag ska försöka ''ta bort'' just dom känslorna så vet jag inte hur det ska gå till.


   
SvaraCitera

karL:

Men eftersom ni tycker att jag ska försöka ''ta bort'' just dom känslorna så vet jag inte hur det ska gå till.

Låt dem bara ebba ut. Som andra sa, du hittar nog fler personer lite närmare [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karL:

så har jag aldrig känt förut när jag varit med ngn tjej

karL:

Kan bara säga att jag saknar hon !

hur gammal är du? [confused] skriv kärleksbrev och vänta tills du blir 18 [bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår dig till tusen. Är själv i en nästan exakt likadan situation.
Känner med dig och vet att de svar du har fått hitills inte är vad man önskar. När ens hjärta klappar så finns det inte så mycket att göra åt saken. Jag tycker helt enkelt att du ska göra som jag - prata med henne. Komunikation är bland det viktigaste som finns om det nu skulle utveckla sig till ett distansförhållande. Så prata med henne, och om hon känner likadant för dig och ni båda är beredda att lägga ut lite pengar så tycker jag defenitivt att ni ska planera en resa.
Hoppas det här hjälpte dig, lite i alla fall. Lycka till, verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

vänta tills du blir 18

eller 16! eller 15!
beror väl på hur tillåtande dina föräldrar är.. [smile]


   
SvaraCitera

karL:

100mil ifrån mig

karL:

men vet inte hur!

Ska bara kolla mitt schema sen ska jag dra ihop halva Sverige som ett dragspel[mad] Idiot, fan tror du egentligen[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nog inset att det inte e lönt att försöka få det till ett förhållande, men jag snackar med henne dagligen och så.
Men med tanke på min ålder så får jag väll vänta ngt år med att träffa henne och jag vet att då kommer det mer va som vänner.
Men samtidit vet jag att jag har skaffat mig en vän för livet.

det har gått nästan tre veckor sen jag träffa henne, i början var det hemskt men sen så var det inte lika farligt, och dom känslorna dog ut. Men nu på senare tid har det kommit en sån jvla mega saknadsvåg och saknar henne mer nu än innan.


   
SvaraCitera