Aviseringar
Rensa alla

"långtidsvän"


Ämnesstartare

Har nåra st som jag har känt sedan jag var kanske 4...  träffar dem men typ ett halvårs mellanrum eller mer. Från lågstadiet har jag inte en enda vän kvar. Från högstadiet träffar jag fortf några st ibland men skulle inte kalla dem för "vän" direkt. De flesta är väl från gymnasiet skulle jag säga (går på gymmasiet)


   
SvaraCitera

Har en eller två kvar, delvis pga att min mamma känner deras mamma väl, kan inte säga att de är "Vänner" men jag har ju en viss kontakt kvar, dock inte på samma sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir jätteledsen av denna tråd pga har haft en massa bra vänner jag idag inte är vän med :(((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En som är lite äldre än jag som jag nog skulle kunna räkna till vän har jag känt i hela mitt liv men vi blev ingift släkt så hon finns ju alltid där av den anledningen att vi har gemensam släkt. Men vi har inte hörts av på flera år pga har haft så mkt i våra egna liv. Våra gemensamma släktingar träffar dock oss båda, om än inte vid samma tillfälle, så jag vet ju hur hon har det genom dem. Men ändå. Kanske borde höra av mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kvar vänner som jag haft enda sen dagis och god bless 'em!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har känt sincan och budo i typ 9 år nu, tror det är de jag känt längst och fortfarande umgås med någorlunda regelbundet. Sen har jag lite folk från Facebook som jag känt betydligt längre men inte umgås med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en kompis jag känt hela mitt liv :3 och många jag känt sen dagis/tidigt i skolan. :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen kvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nää ingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en kompis som jag träffade när jag var 5 år gammal kvar... fast känns som att vi mest är vänner för att ha en bästis typ. tycker såklart om henne och träffar henne ofta, fast kan ibland kännas ansträngt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, har vänner ifrån dagiset faktiskt. Men min bästa vän träffade jag i förskolan. Även våra mammor är väldigt nära vänner, riktigt skönt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Har ni vänner kvar sen ni var små?

Har endast ytlig kontakt med en person som jag känt sen liten. Resten av mina bekantskaper har uppkommit under eller efter gymnasietiden. 


   
SvaraCitera

Har kontakt med familjevanner som ar jamngamla och som jag vaxte upp med men skulle kanske inte kalla dem for vanner precis. Mer bekanta nu. Star fortfarande nara vanner fran gymnasiet och har kontakt med en och annan fran lagstadiet/mellanstadiet och hogstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nääe, klippt alla sådana band. mina längsta vänskaper har nog varat i typ 5 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffade min bästa barndomsvän idag på jobbet. Jobbar med ca 2000 under samma tak så inte givet att träffa på varandra ändå. 

Men idag så. Vi snackade ett tag och fina minnen kom fram. 

Nu var det ganska OT, men nej, har inte kvar någon vän från väldigt ung ålder, tyvärr. 


   
SvaraCitera