Aviseringar
Rensa alla

laptop


Ämnesstartare

att man får det i skolan är faktiskt rätt bra tycker jag.


   
Citera
Ämnesstartare

aah fast den är väl inte din förens du köpt loss den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta man får


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man får knappt en miniräknare ju


   
SvaraCitera

Får den? Nej.

Man får låna den och dessutom inte installera några spel eller liknande. Det är först när man tagit studenten som man kan köpa ut den, fast då är den gammal och dålig.

Så är det iaf på min skola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aah fast den är väl inte din förens du köpt loss den

typ får. får låna i tre år och ta hem den när man vill och över lov sen får jag ju lägga inad jag vill. jag räknar den som min

Tickstart:

man får knappt en miniräknare ju

vi fick miniräknare [cool]

Amboshed:

Får den? Nej.

Man får låna den och dessutom inte installera några spel eller liknande. Det är först när man tagit studenten som man kan köpa ut den, fast då är den gammal och dålig.

Så är det iaf på min skola.

vi får instalera spel, tror jag. men vem bryr sig? jag har cs och football manager och sen har man ju allt annat. msn, spotify osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så har det varit länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha en minidator. bra att anteckna på.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

vi får instalera spel, tror jag. men vem bryr sig?

Jag bryr mig. Om man installerar något spel på min dator tas den ifrån en. Skolan genomför kontroller också, så man vågar inte ens tänka tanken på att installera något som inte har med skolarbetet att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lögn_Larry:

Så har det varit länge.

vi började förra året

poop:

vill ha en minidator. bra att anteckna på.

köp!

Amboshed:

Jag bryr mig. Om man installerar något spel på min dator tas den ifrån en. Skolan genomför kontroller också, så man vågar inte ens tänka tanken på att installera något som inte har med skolarbetet att göra.

de säger bara att de kollar men egentligen gör de inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min skola hade inte ens laptops. Dock hade jag redan n[gra innan jag b;rjade gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

typ får. får låna i tre år och ta hem den när man vill och över lov sen får jag ju lägga inad jag vill. jag räknar den som min

Fast slutar du skolan så tas den ju ifrån dig. Eller om den går sönder så blir du ju ersättningsskyldig, så var noga med att skilja på ditt och skolans!
mvh vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vi fick miniräknare

fast å andra sidan går väl du barn och fritid så de miniräknare ni behöver kostar väl typ 20 kr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast slutar du skolan så tas den ju ifrån dig. Eller om den går sönder så blir du ju ersättningsskyldig, så var noga med att skilja på ditt och skolans!
mvh vis

jo det stämmer. tycker ändå den är min


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo det stämmer. tycker ändå den är min

Du tycker dock fel.


   
SvaraCitera