Aviseringar
Rensa alla

Laptop Cooler?


Ämnesstartare

Jag funderar på att köpa en laptop/notebook cooler, cooler pad, chill mat, eller vad ni nu vill kalla det. Min laptop blir läskigt varm när den varit på ett tag, och eftersom jag använder den ganska många timmar om dagen känns det lite inte-smart att bränna datorn...
Sen vill jag kunna ha den på sängen/i knät när jag jobbar och så, och skulle kännas bättre om man inte behövde oroa sig för att döda maskinen samtidigt..

Nu undrar jag i alla fall vad folk tycker om coolers? Är det nån som har en? Vilken typ ska man satsa på? Är det värt att köpa?
De jag vet finns är de med egna fläktar, de som typ lyfter datorn lite så det kommer luft under, och "mattorna" som är fyllda med nåt ämne (kommer inte ihåg vad) som är fryst i rumstemperatur..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

finns sådan kylplatta med fläktar på att köpa hos tex clas ohlson eller komplett.se med flera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

finns sådan kylplatta med fläktar på att köpa hos tex clas ohlson eller komplett.se med flera.

Jo jag vet, men vet inte vad jag ska köpa för nåt.. Finns ju olika sorter..

_pineapple_:

De jag vet finns är de med egna fläktar, de som typ lyfter datorn lite så det kommer luft under, och "mattorna"

[y] Så jag vill veta vad jag ska köpa för nåt.. =P


   
SvaraCitera

_pineapple_:

De jag vet finns är de med egna fläktar, de som typ lyfter datorn lite så det kommer luft under, och "mattorna"

Jag har en sån, Belekin tror jag märket är. Den är najs[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpte en zalman från komplett när jag köpte min.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera